حضور معنادار مردم در 22 بهمن؛ فرصت‌سازی برای تحقق مشارکت حداکثری + صوت
کد خبر: 4199392
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
الهیان بیان کرد:

حضور معنادار مردم در 22 بهمن؛ فرصت‌سازی برای تحقق مشارکت حداکثری + صوت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور باشکوه ملت در 22 بهمن، اعلام پایبندی مردم به آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی به رغم وجود مشکلات اقتصادی، گفت: این حضور معنادار زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند است.

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا درباره حضور باشکوه مردم در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این امر از بلوغ مردم در تفکیک بین اصل انقلاب و آرمان‌های آن با مشکلات و بی‌تدبیری‌ برخی مسئولان حکایت دارد. در واقع این حضور پرشور بار دیگر پیام اقتدار ملت ایران را به دشمنان، بیگانگان و بدخواهان نظام و ملت مخابره کرد. 

وی با بیان اینکه این حضور حماسه‌آفرین نشانه اوج انسجام ملی و وحدت است، گفت:: حضور باشکوه ملت در  22 بهمن بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب و ولایت و اعلام پایبندی به ارزش‌های اصیل انقلاب و و وفاق ملی است.    


بیشتر بخوانید: 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: این حضور هوشیارانه و با بینش حکایت از این دارد که مردم با وجود همه سختی‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی همچنان از اصل نظام، انقلاب و کشور حمایت می‌کنند.

حضوری که از مهمترین مؤلفه‌های اقتدار ملت ایران است

الهیان با اشاره به اینکه این امر یکی از مهمترین مؤلفه‌های اقتدار ملت ایران و تأثیرگذار در محاسبات دشمنان است، گفت: اینکه مردم ولایتمدار و وفادار همچنان پای کار کشور و اهداف کلان نظام ایستاده‌اند، نشان می‌دهد که سختی‌ها و مشکلات، تهدیدها و تحریم‌ها، موجب دلسردی ملت نشده است.

کد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در عین حال این حضور گسترده، مسئولیت کارگزاران نظام و خدمتگزاران به مردم را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند به طوری که باید بیش از گذشته برای این ملت افتخارآفرین، در حل و اصلاح امور  تلاش کنند. 

حضوری که پیام مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس را دارد

وی در پاسخ به این سؤال که این حضور باشکوه در 22 بهمن می‌توان به مثابه پیش‌درآمدی بر یک انتخابات پرشور در ۱۱ اسفند تحلیل کرد، گفت: این حضور زمینه‌ساز و ایجاد فرصت برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است. قاعدتا ملت شریف ایران همانگونه که در راهپیمایی جشن انقلاب شرکت کرده‌اند در انتخابات پیش‌ رو نیز برای تعیین سرنوشت خود و آینده کشور، حضور مقتدرانه‌تری خواهند داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس نیز پرشور خواهد بود، بیان کرد: این حضور و مشارکت حداکثری در صحنه‌های مختلف موجب اقتدار نظام، ثبات و پیشرفته کشور خواهد شد.  

نقش‌آفرینی بانوان در انتخابات

الهیان درباره نقش سیاسی بانوان در تشویق و ترغیب خانواده‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: همواره بانوان پرچمدار و پیشرو در عرصه‌های حساس انقلاب از جمله رویدادی مثل انتخابات بوده‌ و هستند. این بار نیز حضور باشکوه بانوان و نقش آنها در ترغیب خانواد‌ه‌ و فرزندان به حضور و مشارکت حداکثری به حساسیت نقش بانوان می‌افزاید و نقطه عطفی در نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و ... خواهد بود. 

گفت‌وگو از سمیرا انصاری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha