بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت جشن پیروزی انقلاب
کد خبر: 4121424
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت جشن پیروزی انقلاب

گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به معنای گرامیداشت یک خاطره یا واقعه تاریخی نیست، بلکه به معنای پاسداشت ارزش‌های مانا و پویای برخاسته از این پدیده مقدس است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛

«باسمه تعالی

فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر دلدادگان مکتب اسلام و آزادیخواهان سرتاسر دنیا مبارک باد. نهال انقلابی که چهل و چهار سال قبل به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، آن بزرگمرد تاریخ در خاک مقدس ایران کاشته شد، امروز تبدیل به سرو تناوری شده است که حتی دشمنان در برابر عظمت و ایستادگی آن چاره ای جز تواضع و تعظیم نمی بینند. جهان امروز در حال تحسین انقلاب شکوهمندی است که با گذشت سالها و علی رغم توطئه های مستمر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، به حیات مقدس خود در سایه تعالیم نورانی اسلام ادامه می دهد.

وقوع و بقای انقلاب اسلامی، هر یک به نوبه ی خود، خط بطلانی بر پیش فرضها و مناسباتی کشیده اند که دشمنان آزادی و استقلال ملتها، سالها در صدد تثبیت آن در افکار عمومی دنیا بوده است. "تسلیم در برابر قدرت ها "، " گذار از ارزشهای دینی "، "از خودبیگانگی فرهنگی"و"پذیرش سلطه بیگانگان " از جمله مفاهیم وآموزه های بودند که دشمنان قسم خورده ملت ایران و سایر ملتهای آزاده، از دهه ها قبل تا کنون در صدد القای آن به اذهان ملت ها بوده اند. انقلاب اسلامی ایران، مثال نقض و استثنایی در دوره حاکمیت ارزشهای سکولار و ضد دین بود که "نابودی ظلم و استکبار" را به جهانیان بشارت داد. این بشارت بزرگ و الهی،محدود به سال 1357 ، زمان وقوع انقلاب اسلامی نبود و هر روزه با استمرار حیات این انقلاب مقدس کماکان به دوستداران و دشمنان این پدیده الهی و شکوهمند، مخابره می شود. 

گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به معنای گرامیداشت یک خاطره یا واقعه تاریخی نیست ، بلکه به معنای پاسداشت ارزشهای مانا و پویای برخاسته از این پدیده مقدس است. انقلاب اسلامی محدود به گذشته نیست و ماهیتی فرازمانی و فرامکانی دارد. به عبارت بهتر،هر ساله درجشن سالگرد پیروزی انقلاب، ما این حرکت مقدس را نه تنها پاسداری، بلکه بازتعریف کرده و آن را دوباره در مقابل دیده جهانیان خلق می کنیم.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، ضمن گرامیداشت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، همراه با دلداگان جهانی این انقلاب، بر عهد همیشگی خود مبنی بر انتقال جوهره و پیام این انقلاب مقدس و صیانت از آن در مواجهه با جنگ شناختی دشمنان پایبند خواهد بود. انشاالله. 

انتهای پیام
captcha