ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای بیان دستاوردهای نظام
کد خبر: 4116416
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای بیان دستاوردهای نظام

فرماندار کاشمر بر ضرورت استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای بیان دستاوردهای نظام تأکید کرد.

امیر دایی صراف، فرماندار کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیر دایی صراف، فرماندار کاشمر، امروز دوم بهمن‌ماه در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل سالن همایش‌های فرمانداری کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همگرایی است.

وی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین و امیدآفرینی باید راهبرد اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد، بیان کرد: استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای بیان دستاوردهای نظام ضرورت دارد و مطمئناً باعث بر طرف شدن شبهات جوانان و تقویت وحدت می‌شود. تمام دستگاه‌ها باید برنامه داشته‌ باشند و مردم را در تمام این برنامه‌ها دخیل کنند، بدون شک برنامه‌های دهه مبارک فجر باید با حضور اقشار مختلف مردم و با رویکرد جوانان اجرا شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حجمه سنگین دشمن در کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام می‌طلبد از  تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای بیان این موارد استفاده کنیم.

دایی صراف با پرهیز از برگزاری برنامه‌های تکراری توسط دستگاه‌ها و ضرورت نگاه خلاقانه به برنامه‌های دهه فجر گفت: هیئت اندیشه‌ورز جوان به مناسبت برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متناسب با جوانان تشکیل شود. هر محله باید یک ستاد بزرگداشت دهه فجر  داشته‌ باشد و برنامه‌ها به‌صورت محله‌محور برگزار شود.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همگرایی دانست و افزود: زمانی‌که خدمات نظام تبیین شود مطمئناً باعث بر طرف شدن شبهات جوانان و تقویت وحدت می‌شود. در این ایام تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای بسیار حائز اهمیت است و در این‌باره می‌توان از ظرفیت‌های مردمی در محله‌های مختلف نیز استفاده کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام زراعتی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر نیز اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان کاشمر باید هم‌سو و هم‌جهت باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشمر با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر باید بر محور حضور حماسی مردم، نمایش سرزندگی انقلاب، ایجاد امید و انگیزه و احساس مسئولیت عمومی‌ برنامه‌ریزی شود تصریح کرد: بزرگداشت ایام دهه فجر به عنوان گسترده‌‌ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha