انتخاب اصلح مردم را به آینده امیدوار می‌کند
کد خبر: 3977382
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز:

انتخاب اصلح مردم را به آینده امیدوار می‌کند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: انتخاب اصلح مردم را به آینده امیدوار می‌کند.

انتخاب اصلح، مردم را به آینده امیدوار می‌کند

به گزارش ایکنا از البرز، حامد باقری‌فراهانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز، 24 خرداد در نشست مطبوعاتی با موضوع انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: انتخابات در همه نظام‌های مردم‌سالار فرصتی است که مردم بتوانند افراد ناتوان را کنار بگذارند و افراد اصلح و توانمند را روی کار بیاورند.

وی افزود: انتخابات فرصت خوبی است که مردم با بررسی توانمندی، عملکرد گذشته و صلاحیت نامزدها، سرنوشت چهار سال آینده خود را تعیین کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه وضعیت امروز کشور هم نشئت گرفته از انتخاب‌های قبلی ماست که این امر حساسیت انتخاب اصلح را دو چندان می‌کند.

باقری‌فراهانی اضافه کرد: هرکس به فراخور توان خود باید تنور انتخابات را گرم کند چون چه ۸۰ درصد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چه ۴۰ درصد و یا کمتر باز هم با رأی‌های اخذ شده رئیس جمهور و اعضای پارلمان شهری مشخص می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: با نیامدن مردم پای صندوق‌های رأی مشکلی از مشکلات موجود حل نمی‌شود و تجربه نشان داده همیشه بدترین انسان‌ها به‌واسطه عدم حضور بهترین انسان‌ها عنان اجرای امور کشور را به‌دست می‌گیرند.

وی اضافه کرد: وظیفه تک تک ما این است که به فراخور امکان خود زمینه آشتی مردم با صندوق‌های رأی را فراهم کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: درست است که شیوع کرونا، مشکلات معیشتی و ناکارآمدی برخی مدیران باعث ایجاد شبهاتی در خصوص حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی شده ولی با نیامدن و عدم انتخاب مشکلی از مشکلات موجود حل نمی‌شود و این انتخاب اصلح است که می‌تواند مردم را به آینده امیدوار کند.

وی بیان کرد: وظیفه اقشار دانشگاهی این است به ابعاد مختلف لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات بپردازد تا شبهات اقشار مختلف به‌ویژه جوانان در این حوزه برطرف شود.

انتهای پیام
captcha