تحقق عدالت؛ اولین راهبرد محوری دولت

تحقق عدالت؛ اولین راهبرد محوری دولت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: اولین راهبرد محوری دولت وفاق ـ ملی تحقق عدالت است و اولین مصداق مفهوم عدالت، برابری فرصت‌هاست.
ارزشیابی فضای مجازی را سیاسی نکنیم

ارزشیابی فضای مجازی را سیاسی نکنیم

در نشست «ارائه الگوی ارزیابی خط مشی‌های فضای مجازی در جمهوری اسلامی» با تأکید بر اینکه فرهنگ قلب تپنده فضای مجازی است، مطرح شد که اصلی‌ترین مشکل فضای مجازی سیاسی دیدن مسئله ارزشیابی آن است.
چالش خلأ الگوی حکمرانی فضای مجازی

چالش خلأ الگوی حکمرانی فضای مجازی

رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: چالش اصلی کشورمان الگوی حکمرانی فضای مجازی و خلأ‌ها و مسائلی است که به دلیل تغییرات سریع در این حوزه با آنها مواجه هستیم و امیدوارم در چارچوب نظام مسائل بتوانیم پاسخ‌های مناسبی برای آنها بیابیم.
مهلت ارسال مقاله به همایش «سواد فضای مجازی» تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به همایش «سواد فضای مجازی» تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به ششمین همایش «سواد فضای مجازی» با محوریت «سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی» تمدید شد.
ثبت‌نام دوره «تولید محتوا با هوش مصنوعی» آغاز شد

ثبت‌نام دوره «تولید محتوا با هوش مصنوعی» آغاز شد

مرکز آموزش‌های تخصصی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور دوره آموزشی آنلاین «تولید محتوای متنی با استفاده از هوش مصنوعی» را برگزار می‌کند.
دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر تمدید شد

دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر تمدید شد

دبیرخانه دهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را یک ماه دیگر تمدید کرد.
«دستکاری در رسانه‌های اجتماعی» چاپ سومی شد

«دستکاری در رسانه‌های اجتماعی» چاپ سومی شد

کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی» با موضوع محوری کنترل، دستکاری و فریب افکار عمومی از سوی انتشارات همشهری به چاپ سوم رسید.
ابلاغیه رئیس جمهور درباره تأسیس سازمان ملی هوش مصنوعی

ابلاغیه رئیس جمهور درباره تأسیس سازمان ملی هوش مصنوعی

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح تبصره ذیل مصوبه ماده واحده تشکیل شورای ملی راهبری و تأسیس سازمان ملی هوش مصنوعی» را ابلاغ کرد.
داده‌های متعدد را به بهانه آگاهی، نبینیم و نشنویم

داده‌های متعدد را به بهانه آگاهی، نبینیم و نشنویم

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: برخی اطلاع از اخبار جهان و رویدادها را دلیلی بر حضور خود در شبکه‌های اجتماعی می‌دانند و خود را در معرض همه اطلاعات و رویدادها قرار می‌دهند که در گذر زمان تأثیرات زیادی در افکار و عقاید آنها خواهد گذاشت. از این رو هر داده‌ای را نباید به عنوان اطلاع‌یابی دید و شنید.
حکمرانی فرهنگی در رسانه‌های نوین بررسی می‌شود

حکمرانی فرهنگی در رسانه‌های نوین بررسی می‌شود

ششمین نشست حکمرانی با موضوع «سواد رسانه‌ای؛ پیشران حکمرانی فرهنگی در رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود.