تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
کد خبر: 3976218
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج گفت: تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 20 خردادماه آغاز می‌شود و هرگونه تبلیغات قبل از این تاریخ به‌عنوان تبلیغ زودهنگام تلقی شده و تخلف است.

تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، غفور قاسم‌پور، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج پس از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات اسلامی شهر و روستا تبلیغات زودهنگام نامزدها را خلاف قانون اعلام کرد و با اشاره به وضعیت تولید محتوا در فضای مجازی و تبلیغات پیش از موعد، بیان کرد: آغاز زمان تبلیغات و رقابت نامزدهای متقاضی ورود به پارلمان شهری از ساعت هشت صبح روز، پنجشنبه ۲۰ خردادماه خواهد بود اما شمار قابل‌توجهی بدون توجه به این مهم تبلیغات خود را صفحات شخصی و فضای مجازی آغاز کرده‌اند.

وی افزود: طبق قانون تمامی فعالیت‌های نامزدها رصد می‌شود و تبلیغات زودهنگام در این رابطه نیز تخلف محسوب شده و برابر قوانین پیگیری خواهد شد.

فرماندار کرج در ادامه از برگزاری نشست‌های توجیهی با نامزدها پیرامون اجرای قانونی فرایند تبلیغات و رعایت موازین تعریف شده خبر داد و گفت: پیش از زمان شروع تبلیغات، این جلسات در شهرهای اقماری کرج برگزار می‌شود.

قاسم‌پور افزود: دستورالعمل و بایدها و نبایدهای تبلیغاتی به انضمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این جلسات برای نامزدهای شورای شهر در شهرهای کرج تشریح و تبیین خواهد شد.

یادآور می‌شود، تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌مدت یک هفته خواهد بود و ۲۶ خردادماه نیز پایان زمان قانونی آن خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha