تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر در البرز
کد خبر: 4195071
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های قرآنی این ایام با مشارکت و همراهی نهادها و دستگاه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام‌الله دهه فجر گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان از چندی پیش با تشکیل کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است.

وی با یادآوری اینکه این سازمان دبیر کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر استان را در سال جاری به عهده دارد، افزود: در همین راستا تاکنون دو نشست‌ هماهنگی کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان تشکیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه این نشست‌ها با حضور مسئولان قرآنی نهادهای مختلف و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تشکیل شده است، گفت: در این نشست‌ها برنامه‌های قرآنی ایام دهه فجر البرز به تصویب رسیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز توضیح داد: براین اساس تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی موظف شده‌اند تا تمام فعالیت‌های قرآنی خود را که به مناسبت دهه فجر اجرا می‌کنند به اطلاع اوقاف استان برسانند تا برنامه‌ریزی بهتری برای انجام آنها بشود.

انتهای پیام
captcha