دیدار با خانواده شهدا را وظیفه می‌دانیم
کد خبر: 4103080
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

دیدار با خانواده شهدا را وظیفه می‌دانیم

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه می‌دانیم و مسئولان نظام باید همواره فرزندان شهدا را تکریم کنند و رفع مشکلات آنان را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز، هفتم آذرماه در مراسمی با همسران شهدای اقتدار، امنیت و مدافع حرم استان البرز دیدار و از آنان تجلیل کرد.

وی در این مراسم با اشاره به آیه 169 سوره آل‌عمران گفت: در قرآن کریم به نقش و جایگاه شهادت اشاره‌ شده است و به کسانی که در راه شهادت عزیزان خود صبر پیشه کنند بشارت داده است؛ این یعنی سلام خدا بر کسانی که در فراق شهید خود صبر کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همسران شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه ویژه و خاصی برخوردارند و یکی از افتخاراتی که نصیب آنها شده است این است که سال‌ها در کنار شهید زندگی کرده‌اند و قطعا با ادامه‌ دادن راه شهدا و زنده نگه‌ داشتن یادشان در آخرت هم با آنها محشور می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همسران شهدا سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند بر تسهیل روند زندگی همسران و فرزندان شهدا تأکید کرد و گفت: ما دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه می‌دانیم و مسئولان نظام باید همواره فرزندان شهدا را تکریم کنند و رفع مشکلات آنان را در اولویت قرار دهند. همسران شهدا سختی‌های زیادی را برای بزرگ کردن فرزندانشان متحمل شده‌اند و نیازمند کمک مسئولان هستند.

شکری در ادامه با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت کشور تصریح کرد: مدافعان حرم در عراق، سوریه و ایران از حرم آل‌الله دفاع کردند، مدافعان حرم اگر به جنگ با داعش در سوریه و عراق نمی‌رفتند بی‌شک امروز باید در کشور با داعش مبارزه می‌کردیم که در یک سمت طالبان وهابی و در سمت دیگر طالبان داعشی امنیت و آرامش ملت ایران را سلب می‌کردند. امروز با تمام مراقبت‌هایی که در مرزها و در داخل داریم باز هم شاهد اتفاقات و حوادثی ناگوار و تلخی مانند حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) هستیم.

وی در پایان به اتفاقات و حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: حکومت‌های غرب و شرق زمانی که متوجه شدند از بیرون و از طریق نظامی نمی‌توانند اقتدار و امنیت ایران و آرامش ملت ایران را خدشه‌دار کنند با راه‌اندازی تفکر داعشی و نفوذ عناصر خودفروخته باعث رقم‌ خوردن اتفاقات و اغتشاشات اخیر در جامعه شدند و خسارات زیادی به مال و جان مردم وارد کردند، هرچند سپاه، ارتش و نیروهای مردمی بسیج ورود کردند و با نثار خون خود نگذاشتند به‌ نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوچک‌ترین آسیبی وارد شود.

انتهای پیام
captcha