ثبت‌نام طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در البرز
کد خبر: 4208326
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

ثبت‌نام طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در البرز

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت البرز از ثبت‌نام طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در استان خبر داد و گفت: افراد واجدالشرایط تا پایان فروردین فرصت ثبت‌نام دارند.

قرآن کریم

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از ثبت‌نام طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه این طرح مورد استقبال نوجوانان و خانواده آنان قرار گرفته و هر ساله از رونق خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام این طرح ملی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

این مسئول اضافه کرد: طرح یاد شده ویژه گروه‌های سنی ۸ تا ۱۴ سال ویژه پسران و ۱۰ تا ۱۵ سال ویژه دختران برگزار می‌شود. افراد داوطلب باید یکی از تلاوت‌های استاد عبدالباسط از سوره مبارکه «ضحی»، استاد منشاوی سوره مبارکه «ضحی» و استاد مصطفی اسماعیل آیات ۲۵۰ تا ۲۵۲ سوره مبارکه «بقره» را انتخاب کنند.

پورمختار از برگزاری دوره آموزشی تخصصی تلاوت به دو شیوه حضوی و مجازی قبل از ارسال فایل جهت شرکت در این طرح قرآنی ویژه شرکت‌کنندگان خبر داد و افزود: طرح یاد شده یکی از طرح‌های موفق قرآنی است که کشف استعدادهای درخشان قرآنی و پرورش آنان یکی از نتایج آن است.

این مسئول در پایان بیان کرد: شرکت‌کنندگانی که ترم اول طرح ملی تلاوت را با موفقیت پشت سر بگذارند به اردوی رایگان مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha