فعالیت کانون‌های قرآنی در دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز
کد خبر: 4199604
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

فعالیت کانون‌های قرآنی در دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان اینکه امسال بیش از چهار هزار نفر از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند شدند، گفت: در حال حاضر کانون‌های قرآنی در این استان آموزش قرآن را به‌صورت جدی دنبال می‌کنند.

قرآن کریم

رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در خصوص فعالیت کانون‌های قرآنی ویژه مددجویان اظهار کرد: در اکثر شهرستان‌ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان با همکاری آموزش و پرورش و دستگاه‌های متولی آموزش در بحث اوقات فراغت، کانون‌های موقت و دائمی تشکیل شده است و توسط اساتید صاحب‌نام حوزه قرآن آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از چهار هزار نفر از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند شدند، افزود: در حال حاضر کانون‌های قرآنی در این استان آموزش قرآن را به‌صورت جدی دنبال می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون دو هزار برنامه قرآنی برای مددجویان البرزی برگزار شده است و در مجموع دو هزار نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

البرزی در پایان از فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان راهی برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی مددجویان یاد کرد و گفت: با تلاش حوزه فرهنگی سه هزار نفر از مددجویان این نهاد حافظ یک جزء تا کل قرآن هستند.

انتهای پیام
captcha