حضور 9 نماینده البرز در مسابقات قرآن بنیاد شهید
کد خبر: 4196902
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

حضور 9 نماینده البرز در مسابقات قرآن بنیاد شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با اشاره به اینکه مرحله کشوری سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران از هشتم بهمن‌ماه در مشهد مقدس آغاز شده است از حضور 9 نماینده این استان در این رویداد قرآنی خبر داد.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اعلام اینکه مرحله کشوری سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران از روز گذشته هشتم بهمن‌ماه در مشهد مقدس آغاز شده است، اظهار کرد: در این رویداد قرآنی از ۸ تا ۱۱ بهمن‌ماه بانوان و از ۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ماه نیز آقایان راه یافته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که از البرز 9 نماینده حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های مفاهیم و تفسیر، قرائت تحقیق، حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این رویداد قرآنی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران استان هستند که در رده‌های مختلف سنی در این رقابت شرکت کرده‌اند. 

این مسئول بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 600 نفر از سراسر کشور در حال برگزاری است و امیدواریم نمایندگان البرز در این مسابقه خوش بدرخشند.

انتهای پیام
captcha