فعالیت 45 گروه جهادی البرز در ایام فاطمیه
کد خبر: 4188618
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

فعالیت 45 گروه جهادی البرز در ایام فاطمیه

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: 45 گروه جهادی بسیجی در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان‌های این استان به مردم خدمت‌رسانی کردند.

فعالیت گروه‌های جهادی البرز

محمد فلاحت‌کار، رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: جهادگران بسیجی در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان‌های این استان بیش از ۵۳ هزار پرس غذای نذری طبخ و بین مردم توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه پخت این غذاهای نذری با مشارکت خیران و گروه‌های مختلف مردمی صورت گرفته است، افزود: در مجموع بیش از ۳۰ گروه جهادی همزمان ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد، طالقان و اشتهارد اقدام به طبخ و توزیع غذای نذری کردند.

فلاحت‌کار در ادامه با بیان اینکه ۱۵ گروه جهادی بسیج سازندگی استان البرز در ایام فاطمیه به اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبیینی و مذهبی در روستاهای استان پرداختند، گفت: در اجرای این برنامه‌ها تعدادی روحانی و مبلغ در روستاهای تابعه استان ضمن ایراد سخنرانی، برنامه‌های فرهنگی برای مردم اجرا کردند.

وی با بیان اینکه آیین‌های سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور گسترده مردم مناطق شهری و روستایی استان برگزار شد، افزود: ما بسیجیان خدمتگزار مردم هستیم و به این خادمی افتخار می‌کنیم. خدمت‌رسانی خالصانه بسیجیان به مردم کم‌برخوردار به‌ویژه در شرایط اقتصادی کنونی، می‌تواند امید را در دل آنها زنده کند.

رئیس بسیج سازندگی البرز تصریح کرد: یکی از عرصه‌های جهاد برای ایجاد امید به آینده در مردم، همین خدمات جهادی است که بسیجیان در حوزه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و… در سراسر استان البرز به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha