دانش‌آموزان البرزی به اردوهای راهیان‌ نور مکتب شهید سلیمانی اعزام می‌شوند
کد خبر: 4188536
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

دانش‌آموزان البرزی به اردوهای راهیان‌ نور مکتب شهید سلیمانی اعزام می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: اردوی راهیان‌ نور مکتب شهید سلیمانی (زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی) ویژه دانش‌آموزان مدارس غیر‌دولتی استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز از حضور دانش‌آموزان البرزی مدارس غیردولتی استان در اردو‌های راهیان‌ نور مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از 900 دانش‌آموز از گلزار شهدای کرمان، بیت‌الزهرا(س) حاج قاسم و موزه دفاع مقدس در قالب اردو‌های مکتب شهید سلیمانی بازدید کردند.

وی افزود: اردوی راهیان‌نور کرمان در راستای عمل به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم و الگوسازی آن برای دانش‌آموزان شکل گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان و حسینیه فدک‌الزهرای حاج قاسم و معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم از جمله برنامه‌‎های فرهنگی است که در کرمان برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش آموزش و پرورش این است که مکتب حاج قاسم را در کاروان راهیان نور نهادینه کند، افزود: مکتب حاج قاسم به معنای عمل‌کردن به مکتب اهل بیت(ع) و اجرای فرهنگ سرخ عاشورای حسینی با ایمانی واقعی و بصیرتی حقیقی است.

وی با بیان اینکه امروز مکتب شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم است که باید از آن استفاده شود، گفت: روحیه‌ای که در بین نوجوانان و جوانان ما بود و آنها را خط‌شکن کرد امروز نیز وجود دارد و با روحیه خط‌شکنی دفاع مقدس گام دوم انقلاب را طی خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha