میزبانی 20 محله کرج از محافل انس با قرآن
کد خبر: 4180521
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

میزبانی 20 محله کرج از محافل انس با قرآن

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری 20 محفل قرآنی با نام «وحی‌العظیم» در محله‌های مختلف این شهر خبر داد.

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌زودی 20 محله شهر کرج میزبان برگزاری محفل انس با قرآن با نام «وحی‌العظیم» می‌شوند.

وی با بیان اینکه این محافل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح کشوری و بین‌المللی در مناطق مختلف شهر کرج با محوریت مساجد و محلات کم‌برخوردار برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از روز و محل برگزاری این محافل قرآنی می‌توانند به سایت رسمی سازمان فرهنگی شهرداری کرج و یا پایگاه خبری شهرداری کرج مراجعه کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اینکه همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 34494000 تماس بگیرند، گفت: این برنامه قرآنی با همکاری دارالقرآن دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی توسط دستگاه‌های متولی فرهنگی و مذهبی گفت: برگزاری چنین محافلی گامی مؤثر برای تحقق این هدف است.

انتهای پیام
captcha