راهیابی 100 نفر از دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4177983
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

راهیابی 100 نفر از دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج

مسئول دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج از راهیابی 100 فعال قرآنی این مرکز به مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج خبر داد.

قرآن کریم

علی علیدوست، مسئول دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از راهیابی 100 فعال قرآنی این مرکز به مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج خبر داد و گفت: این مسابقات در چهار رشته فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌های خلاقانه در چهار مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها(محله‌ای)، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 50 نفر از فعالان قرآنی برای شرکت در مرحله ناحیه‌ای این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند، افزود: این دوره از مسابقات در 12 حوزه بسیج(6 حوزه برای بانوان و 6 حوزه برای آقایان) برگزار شد و در نهایت 240 نفر از بانوان و 125 نفر از آقایان در مرحله شهرستانی این مسابقات که روز جمعه، 28 مهرماه ویژه آقایان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج و روز جمعه، 21 مهرماه ویژه بانوان در مسجد جامع رجایی‌شهر کرج برگزار شد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسئول بیان کرد: از بین شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی در مجموع 100 نفر به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند که از این تعداد 52 نفر آقا و 48 نفر خانم هستند.

علیدوست گفت: برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری می‌روند که امیدواریم از دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج نیز امسال نمایندگانی در مرحله کشوری مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha