درخشش دانش‌آموزان دختر البرزی در بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 4165350
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

درخشش دانش‌آموزان دختر البرزی در بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از افتخارآفرینی دانش‌آموزان دختر استان در بخش پژوهشی چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خبر داد.

مسابقات قرآن، عترت و نماز

هادی خان‌محمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از افتخارآفرینی دانش‌آموزان دختر استان در بخش پژوهشی چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات با حضور بیش از چهارصد نفر از دختران منتخب از سراسر استان‌های کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی برگزار شد و پس از داوری در نهایت خانم‌ها کرمی و غلامی در رشته نهج‌البلاغه مقطع متوسطه اول و خانم‌ها خاکسار و ملایی در رشته صحیفه سجادیه در مقطع متوسطه اول موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند.

این مسئول با بیان اینکه تیم بخش پژوهشی دختران البرزی شامل هشت دانش‌آموز از مرحله استانی و مقدماتی کشوری به این مسابقات اعزام شدند، گفت: دوره بعدی این مسابقات پس از آسیب‌شناسی و نظرات کارشناسان استانی و وزارتی، با تغییراتی در محتوا و شیوه اجرا برگزار خواهد شد و آیین نامه اجرایی آن به زودی از سوی وزارتخانه ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام
captcha