افزایش 10 برابری سطح معیشت خانواده نیروی مسلح و ایثارگر
کد خبر: 4120485
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
جانشین سازمان اتکا مطرح کرد

افزایش 10 برابری سطح معیشت خانواده نیروی مسلح و ایثارگر

امیر سرتیپ حسنعلی حبیبی گفت: با دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای معیشت خانواده‌ها، سطح معیشت خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران نسبت به سال گذشته 10 برابر افزایش یافته است.

امیر سرتیپ حسنعلی حبیبی، جانشین سازمان اتکا

به گزارش ایکنا از البرز، امیر سرتیپ حسنعلی حبیبی، جانشین سازمان اتکا، 18 بهمن‌ماه در جریان دهمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا که در سالن بهشت آرامستان بهشت سکینه کرج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان اتکا طبق وظیفه ذاتی خود که پشتیبانی از خانواده نیروهای مسلح، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهداست خدمات متنوعی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با تأکید فرمانده معظم کل قوا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع برنامه پنج ساله‌ای برای این سازمان تدارک دیده شده است که افق معیشت کامل خانواده نیروهای مسلح در آن گنجانده شده است، گفت: با دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای معیشت خانواده‌ها، سطح معیشت خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران نسبت به سال گذشته 10 برابر افزایش یافته است.

این مسئول گفت: دانش‌بنیانی و اشتغال‌آفرینی سرفصل این برنامه‌هاست که در سازمان اتکا در اولویت قرار داده‌ایم ضمن اینکه توسعه کسب‌وکارها با استفاده از ظرفیت مردم پایه دیگر این برنامه‌هاست.

حبیبی با بیان اینکه توسعه ظرفیت فروشگاهی و کارخانجات متعلق به سازمان اتکا در اولویت است، افزود: در حوزه اقلام اساسی که کشور در تنظیم بازار ممکن است با نوساناتی مواجه باشد سازمان اتکا در کنار و همراه با دولت به‌خصوص در حوزه روغن و گوشت و سایر کالاهای اساسی در کنار دولت هستیم و ظرفیت‌های خود را در تنظیم بازار به کمک دولت می‌آوریم.

جانشین سازمان اتکا در ادامه به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا تمام امید ما هستند و ما تمام این انقلاب را بعد از ۴۴ سال استقامت و پایداری در مقابل تمام تهدیدات دشمنی مدیون بزرگمردی‌های شهدا هستیم که با اهدای خون و جان خود این درخت را آبیاری کردند و امروز به قدری این درخت انقلاب تنومند شده است که هیچ دشمنی نمی‌تواند گوشه چشمی به این انقلاب داشته باشد.

وی افزود: این شهدا خودشان راهشان را انتخاب کردند و می‌دانستند در این مسیر شهید می‌شوند ولی ادامه دادند و نهایت عاشقی و کمال را در حق این جامعه ادا کردند که بهترین نوع عاشقی اهدای خون در مقام قرب الی‌الله است که روزی این شهدا بود.

حبیبی تصریح کرد: در اتکا توفیق خدمت‌رسانی به ایثاگران و مدافعان نظم و امنیت جامعه اسلامی را داریم ولی مهمترین افتخار ما این شهدا هستند که برای ما همچون یک نگین می‌درخشند و مایه مباهات ما شده‌اند.

انتهای پیام
captcha