برگزاری پویش کتابخوانی «آشنایی با سرگذشت استعمار» در مدارس البرز
کد خبر: 4120404
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

برگزاری پویش کتابخوانی «آشنایی با سرگذشت استعمار» در مدارس البرز

دبیر دبیرخانه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی البرز از راه‌اندازی پویش کتابخوانی آشنایی با سرگذشت استعمار در مدارس خبر داد و گفت: این پویش همزمان با ایام‌الله دهه فجر در مدارس استان در حال برگزاری است.

استعمار

الهام صادقی، دبیر دبیرخانه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح استان البرز اظهار کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در مدارس برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در 300 مدرسه البرز راه‌اندازی شده است، افزود: در این نمایشگاه‌ها دانش‌آموزان با موضوع استعمار عملکرد استعمارگران جهان همچون انگلیس، پرتقال، اسپانیا، فرانسه و آمریکا را در قالب آثار هنری معرفی کرده‌اند.

دبیر دبیرخانه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی البرز در ادامه از راه‌اندازی پویش کتابخوانی آشنایی با سرگذشت استعمار در مدارس خبر داد و گفت: این پویش همزمان با ایام‌الله دهه فجر در مدارس استان در حال برگزاری است.

صادقی با بیان اینکه این پویش کتابخوانی با موضوع مطالعه سرگذشت استعمار در قالب 15 جلد کتاب در مدارس در حال اجراست، افزود: با اجرای این پویش درصدد ارتقای سطح آگاهی، بینش و بصیرت دانش‌آموزان هستیم تا نوجوانان با وضیعت و عملکرد استعمارگران آشنا شوند و به واقعیت‌های روز جامعه امروز بیشتر اشراف پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha