دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه انقلاب هستند
کد خبر: 4119026
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری:

دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه انقلاب هستند

نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه روشن انقلاب هستند، گفت: با زنده‌ نگه‌داشتن نام و یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و امنیت امیدواریم توفیق ادامه راه آنها را داشته باشیم.

نمایشگاه های مدرسه انقلاب

به گزارش ایکنا از البرز، مراسم افتتاحیه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی امروز، 12 بهمن‌ماه همزمان با اولین روز دهه فجر در مدرسه فاطمه الزهرا(س) کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در حاشیه این مراسم با اشاره به همزمان شدن ایام دهه فجر و روز میلاد حضرت جواد الائمه(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر امسال به‌دلیل همزمان‌ شدن با ایام میلاد حضرت علی(ع) و روزهای اعتکاف ایام پرخیر و برکتی است.

وی با بیان اینکه امسال دانش‌آموزان با بصیرت، نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را در سراسر کشور برگزار می‌کنند، افزود: با زنده‌ نگه‌داشتن نام و یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و امنیت امیدواریم توفیق ادامه راه آنها را داشته باشیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون راه پرافتخار شهدا و امام راحل توسط ملت ایران ادامه پیدا کرده است، گفت: خوشحالیم که امروز رهبری حکیم راه بنیانگذار کبیر انقلاب را ادامه می‌دهند و پرچمدار افتخار و عزت ملت ایران هستند.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به شرایط ویژه برگزاری مراسم دهه فجر امسال تصریح کرد: همه ما اعم از ملت، جوان‌ها و دانش‌آموزان بیشتر از گذشته قدر انقلاب اسلامی را می‌دانیم، در حوادث اخیر دشمنان داخلی و خارجی همه دست به دست هم دادند و علیه انقلاب اسلامی هر آنچه را که داشتند به‌کار گرفتند و به میدان آوردند اما در نهایت شکست خوردند.

نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بیان کرد: دشمنان سعی داشتند تا مسیر عزتی را که شهدا و امام خمینی(ره) برای ما باز کردند به روی ملت ایران ببندند که در این کار موفق نشدند.

وی گفت: پیام واضحی که از حوادث امسال گرفتیم این بود که سرمایه‌هایی چون استقلال، آزادی و امنیت برای ما بسیار ارزشمند است و باید قدر رهبر و شهدای عزیزمان را بیش از گذشته بدانیم. امیدوارم مدرسه انقلاب امسال مدرسه قدرشناسی از لطف خداوند برای این پیروزی مجدد باشد و دانش‌آموزان عزیز ما را برای ادامه راه انقلاب جدی‌تر و مصمم‌تر از گذشته کند.

نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بیان کرد: از تمام تلاش‌های مربیان و دانش‌آموزان این مدرسه در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب تشکر و قدردانی صمیمانه می‌کنم و ویژگی کار دانش‌آموزان در این نمایشگاه بعد تعاملی آن بود.

انتهای پیام
captcha