مراسم اختتامیه جشنواره امیرکبیر در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4118850
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

مراسم اختتامیه جشنواره امیرکبیر در البرز برگزار می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی البرز با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره ملی امیرکبیر در روز 17 بهمن‌ماه گفت: جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته از گستره مشارکت بیشتری برخوردار است و دانشگاه‌هایی از نقاط مختلف کشور در آن حضور دارند.

جشنواره امیرکبیر

به گزارش ایکنا از البرز، احمدرضا فیروزی، رئیس جهاددانشگاهی البرز، 11 بهمن‌ماه در جلسه نهایی کمیته علمی ـ داوری سومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر که با حضور رئیس بنیاد نخبگان البرز، نماینده اتاق بازرگانی البرز و نماینده داوران هفت کارگروه بررسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های ارسال شده به این جشنواره برگزار شد، گفت: اختتامیه جشنواره امیرکبیر، دوشنبه، 17 بهمن‌ماه از ساعت 9:30 تا 12 به میزبانی اتاق بازرگانی البرز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزارکنندگان جشنواره ملی امیرکبیر تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا جشنواره‌ای ملی و در شأن استان البرز به‌عنوان قطب علم و فناوری کشور برگزار کنند.

رئیس جهاددانشگاهی البرز با بیان اینکه گستره آثار در سومین دوره جشنواره امیرکبیر نسبت به دو دوره قبل از شرایط بهتری برخوردار است، گفت: در سال اول جشنواره امیرکبیر با تمرکز منطقه‎‌ای همراه و اغلب آثار ارسالی از دانشگاه‌های استان‌های مجاور بود، اما این دوره آثار دریافتی در گستره وسیع‌تری به جشنواره واصل شده و شمار برگزیدگان در سطح دانشگاه‌های گوناگون کشور نشان از این گستره دارد که جای خرسندی است.

این مسئول بیان کرد: این نشان می‌دهد که اطلاع‌رسانی خوبی درباره سومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر انجام شده و امیدواریم در سال‌های آینده این گستره وسیع‌تر شود.

رئیس جهاددانشگاهی البرز تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در دستگاه‌های مختلف برای مشارکت در جشنواره امیرکبیر وجود دارد که می‌توانیم با شناسایی این ظرفیت‌ها به برگزاری پر بارتر این جشنواره کمک کنیم.

در ادامه محمد نبیونی، رئیس بنیاد نخبگان البرز هم با اشاره به همکاری بنیاد نخبگان، جهاددانشگاهی و اتاق بازرگانی البرز در برگزاری سومین جشنواره ملی امیرکبیر گفت: در جشنواره اول 120 اثر، جشنواره دوم 250 اثر و برای جشنواره سوم 380 اثر دریافت و در چند مرحله مورد داوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جشنواره امیرکبیر با هدف افزایش تعامل جامعه و صنعت با دانشگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم جشنواره بتواند به نقش‌آفرینی در اتصال هرچه بیشتر جامعه و صنعت با دانشگاه کمک کند.

یادآور می‌شود، سومین جشنواره امیرکبیر با هدف جذب رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های تحقیقات کاربردی و کارفرمایی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، استادان و نخبگان علمی در محورهای علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، و هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha