آموزش مادران چندفرزندی در مجموعه «مهر و ماه»
کد خبر: 4115740
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

آموزش مادران چندفرزندی در مجموعه «مهر و ماه»

مجموعه فرهنگی مهر و ماه امکانی را فراهم کرده است تا مادران چند فرزندی بتوانند با حضور در کلاس‌های آموزشی مهارت‌های خود را افزایش دهند.

آموزش مادران چندفرزندی

زینب فلاح، بانوی فعال فرهنگی و عضو مجموعه فرهنگی مواسات مهر وماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز درباره فعالیت این مجموعه توضیح داد و گفت: این مجموعه با هدف مواسات به مادران چند فرزندی از یک سال پیش مصادف با میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با توضیح معنای مواسات گفت: مجموعه مهرو ماه در بخش مهارت‌افزایی مادران مهارت‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، فرزندپروی در رده‌های سنی مختلف، همسرداری، مهارت‌های خانه‌داری، ایده‌سازی، ایجاد انگیزه، تشویق برای فرزندآوری آموزش‌هایی را در قالب کلاس و دوره آموزشی در فضا مجازی و حضوری به مادران ارائه می‌دهد.

فلاح با اشاره به بسترسازی برای حضور بانوان و مادران در فضاهای آموزشی، گفت: این مجموعه مادران را به همراه فرزندانشان در فضای مناسبی جمع می‌کند تا بتوانند به راحتی آموزش‌های مختلف را فرا بگیرند.

این بانوی فعال فرهنگی گفت: سعی ما این است که در دوره‌های آموزشی از کارشناسان توانمند برای آموزش مهارت‌ها استفاده کنیم و خانم دکتر صالحه کشاورز از مشاوران برجسته در دوره‌های آموزشی بانوان دعوت می‌شوند.

وی در پایان بیان کرد: ما در مناسبت‌های مختلف با برپایی جشن، میزبان مادران و فرزندان هستیم و فضایی متفاوت از برنامه‌های رسمی برای مخاطبان ایجاد می‌شود تا با برنامه‌هایی پویا برای ارتقای سطح آگاهی مادران فراهم شود و این آگاهی به‌ویژه در موضوع فرزندآوری به دیگران نیز منتقل می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha