اجرای طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان البرز
کد خبر: 4102714
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

اجرای طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان البرز

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم، از دانشگاهیان این نهاد برای مشارکت حداکثری دعوت کرد.

حفظ قرآن کریم

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ابا اشاره به اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیان اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در دانشگاه‌ها اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه خانواده دانشگاهیان اعم از دانشجو، اساتید، کارمندان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ و دریافت لینک مربوطه نسبت به ثبت‌نام در طرح اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: افرادی که موفق به حفظ ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ جزء قرآن کریم شوند، می‌توانند با شرکت در آزمون‌های تعریف شده از سوی سازمان اوقاف و سازمان دارالقرآن الکریم کشور از امتیازات در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، اخذ مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته‌های علوم قرآنی بدون تحصیل در دانشگاه را از جمله امتیازات حفاظ در این طرح دانست.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجزا برای اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه گفت: پس از برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم، آزمونی برای تعیین سطح برگزار خواهد شد.

میرخلیلی با دعوت از دانشگاهیان این دانشگاه برای مشارکت حداکثری در این طرح یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس http://Room.nahad.ir/ch/h۱۸۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha