برگزاری کلاس‌های حفظ جزء 30 قرآن در نظرآباد
کد خبر: 4088958
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

برگزاری کلاس‌های حفظ جزء 30 قرآن در نظرآباد

مدیر خانه قرآن آل‌طاهای نظرآباد گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم و با هدف آموزش حفظ در مقطع کودکان و نوجوانان، کلاس‌های آموزش حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در این مرکز برگزار می‌شود.

حفظ جز 30 قرآن

لیلا هاشمی، مدیر خانه قرآن آل طاهای شهرستان نظرآباد، در گفت ‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم و با هدف آموزش حفظ در مقطع کودکان و نوجوانان، کلاس‌های آموزش حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در این مرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کلاس‌های آموزشی که با استقبال خوب نونهالان و کودکان و نوجوانان مواجه شده آیات قرآن کریم به همراه داستان و شأن نزول آیات به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

هاشمی بیان کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی خردسالان و کودکان با حفظ قرآن‌ کریم و تربیت نسل قرآنی برای آینده از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

این فعال قرآنی در پایان با تاکید براینکه باید برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه همت بیشتری شود، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم با حضور اساتید مجرب، جذب علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان را به مراکز قرآنی افزایش می‌دهد لذا ما برای آموزش قرآن‌آموزان از اساتید برتر استانی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha