پیمان دوباره البرزی‌ها با آرمان‌های امام خمینی(ره)
کد خبر: 4061912
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

پیمان دوباره البرزی‌ها با آرمان‌های امام خمینی(ره)

مردم ولایتمدار استان البرز از بامداد امروز شنبه، 14 خرداد راهی حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای خمینی کبیر(ره) میثاق دوباره داشته باشند.

رحلت امام

به گزارش ایکنا از البرز، حرکت کاروان‌های مردمی و بسیجیان استان البرز از بامداد امروز جوش و خروش خاصی در خیابان ها و مسیرهای منتهی به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی به وجود آورده تا به دریای بیکران عاشقان روح‌الله بپیوندند.

صدها اتوبوس و خودروی شخصی در میان شور و حال و عشق به خمینی کبیر(ره) مسیر البرز تا حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفته ضمن آنکه بسیاری از مردم مشتاق این استان از شب گذشته پیاده عازم بهشت زهرا(س) تهران شده‌اند.

عشق امام و عشق به همه خوبی در وجود مردم ولایتمدار البرز موج می‌زند و این مردم که به علت شیوع کرونا در دو سال گذشته نتوانستند در مراسم سالگرد پیر فرزانه خود شرکت کنند امسال با شور و اشتیاق خاص به خیل دلباختگان امام و مقتدای خود پیوستند.

همچنین هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم از مناطق مختلف کشور طی روز گذشته برای شرکت در مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) خود را به استان البرز رساندند تا همزمان با چهاردهم خرداد ماه در میان خیل عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل(ره) عهدی دوباره ببندند.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ره) استان البرز اعلام کرد: ۱۲ هزار نفر البرزی در قالب کاروان‌های سپاه این استان از صبح امروز عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) شدند.
وی گفت: همچنین هزاران نفر از قشرهای مختلف با خودروهای شخصی مسیر استان البرز تا بهشت زهرای تهران را در پیش گرفتند تا به ارادت خود را به امام و شهدای والام مقام به نمایش بگذارند.

این مسئول تصریح کرد: البرزی‌ها امروز با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعلام می‌کنند که آماده دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های امام راحل هستند.

 

انتهای پیام
captcha