فیلم 5 فرمانده شاخص دفاع مقدس البرزی ساخته می‌شود
کد خبر: 4059167
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

فیلم 5 فرمانده شاخص دفاع مقدس البرزی ساخته می‌شود

استاندار البرز گفت: قرار است فیلمی درباره پنج نفر از فرماندهان شاخص استان در دفاع مقدس ساخته شود.

مجتبی عبدالهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز دوشنبه، دوم خرداد در هفدهمین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به ساخت فیلم سرداران شهید استان البرز اظهار کرد: تمام کسانی که در هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشتند از افراد شاخص ایران بودند، بنابراین باید فیلمی ساخته شود که سرداران شاخص و به نام استان البرز در آن و به‌صورت مشترک وجود داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت در ساخت این فیلم بیان کرد: برای انجام این کار پیشنهاد می‌شود با کسانی که در حوزه فیلم‌سازی و دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارند مشورت شود و با آنها جلسه‌ای گذاشته و سعی شود فیلمی که قرار است ساخته شود پنج فرمانده شاخص استان البرز در آن حضور داشته باشند.

استاندارالبرز تصریح کرد: البرز شهیدانی همچون شهید فهمیده را در کارنامه افتخارات خود دارد که سبب سرافرازی میهن و کشور اسلامی هستند لذا می‌توان از داستان زندگی این شهیدان بزرگوار و زندگی پدر و مادر این عزیزان یک فیلم مستند چند قسمتی ساخت.

این مسئول با بیان اینکه خانواده شهیدان فهمیده از خیرین استان و از خانواده‌های شاخص استان هستند گفت: در جهت تکریم این خانواده عزیز به‌خصوص پدر و مادر شهیدان فهمیده حتماً باید یک فیلم مستند چند قسمتی ساخته شود که در آن از زندگی شهیدان و پدر و مادر این عزیزان روایت‌شده باشد.

استاندار البرز بر لزوم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد تأکید کرد و اظهار داشت: باید با نگاهی ویژه و متفاوت کار ارزشمندی برای شهدای ۱۵ خرداد در استان البرز صورت گیرد و در این راستا تلاش شود تا مراسمی فاخر و ارزشمند با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در استان به اجرا درآید.

وی متذکر شد: رحلت امام(ره) اتفاقی بزرگ در تاریخ بعد از انقلاب است که قیام خونین ۱۵ خرداد را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بنابراین هیچ‌گاه ما نتوانستیم روز پانزدهم خرداد را آن‌طور که باید پاس بداریم و مراسمی فاخر برای شهدای آن روز برگزار کنیم لذا امسال باید با همکاری برنامه‌ای فاخر در استان به اجرا درآید.

انتهای پیام
captcha