کنگره «شهدای روحانی» در فردیس برگزار می‌شود
کد خبر: 4058560
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کنگره «شهدای روحانی» در فردیس برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) فردیس گفت: کنگره چهار هزار شهید روحانی در مصلای این شهر با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

کنگره «شهدای روحانی»

حجت‌الاسلام محمود رجبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی در مصلای فردیس با حضور مردم و مسئولان، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدای طلبه و روحانی ویژه است که نباید منجر به یک سال باشد، بلکه باید همه ساله و با کیفیت بیشتر برگزار شود.

وی افزود: روحانیون شیعه در ایثار و شهادت پیشگام هستند و برخلاف دیگر پیشوایان مذهبی در خط مقدم دفاع از اسلام و کشور حاضر می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) فردیس بیان کرد: روحانیون برای خدمت خلق خدا و حل مشکلات پیشگام بوده و حتی از دادن جان خود ابایی ندارند.

این مسئول تصریح کرد: روحانیون همواره در تمامی حرکت‌های انقلابی نقشی بی‌بدیل داشته‌اند، به‌طور مثال در تظاهرات پیش از انقلاب همه روحانیون به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و میدان‌دار بودند، این قشر در هشت سال دفاع مقدس نیز بیشترین شهید را تقدیم اسلام، انقلاب و کشور کردند.

انتهای پیام
captcha