توطئه‌های دشمن با حضور به موقع مردم خنثی شده است
کد خبر: 4017738
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات البرز:

توطئه‌های دشمن با حضور به موقع مردم خنثی شده است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم در حماسه ۹دی، گفت: حضور مردم در صحنه‌ها برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در پیام این حماسه نهفته شده است.

حماسه 9 دی

به گزارش ایکنا از البرز، حسین کاشانی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، روز چهارشنبه، 10 آذرماه در نشست هماهنگی حماسه ۹ دی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نظام اسلامی گوهری گرانبها و ودیعه الهی است که مردم برای پیروزی آن مجاهدت کردند و در ایام پیش‌رو که مناسبت‌های تاریخی تأثیرات حضور سازنده مردم در صحنه است باید هرچه بیشتر در جهت بصیرت‌افزایی گام برداشت.

وی افزود: امروز شرایطی در کشور داریم و شاهد اعتراض‌هایی هستیم، اما اگر حرکتی بخواهد اساس نظام اسلامی را به خطر بیندازد باید با تفکرات بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی وارد عمل شد چنانچه تفکر عاشورایی سال ۵۷ حق را جایگزین باطل کرد و در سال ۸۸ از کیان اعتقادات و نظام اسلامی دفاع شد که این امر در نتیجه حضور مردم با بصیرت رخ داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همواره باید با بصیرت و آگاهی‌بخشی تمام برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کرد، گفت: نظام اسلامی نظامی مبتنی بر حکومت الله است یعنی از حاکمیت غیرخدا ذیل حاکمیت خدا آمدیم که در این مسیر مردم همواره با بصیرت خود همراه بوده‌اند.

کاشانی‌پور یاد آورشد: ۹ دی بستر ارتقای بصیرت، آگاهی و شورآفرینی نیروهای انقلاب، حفظ جامعه و تثبیت در نگاه مسئولیت‌پذیری است و شعار یوم‌الله ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا نیز ایجاد کرده باید دستگاه‌های اجرایی با آمادگی کامل از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برنامه‌های حماسه 9 دی را اجرا کنند.

انتهای پیام
captcha