نمایش ایثارگری و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس در کرج
کد خبر: 3924919
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

نمایش ایثارگری و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس در کرج

شهردار کرج اظهار کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس به عنوان یک نماد برای آیندگان می‌تواند بخشی از این ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها را به نمایش بگذارد و بعدها فرزندان این مرز و بوم بدانند که جوانانی حضور داشتند که از خون خود گذشتند تا این مرز و بوم باقی بماند.

نمایش ایثارگری و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس در پارک جهان‌نمای کرج

به گزارش ایکنا از البرز، علی‌اصغر کمالی‌زاده صبح امروز، دوم مهرماه در مراسم افتتاح باغ‌موزه دفاع مقدس البرز اظهار کرد: پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس در سال ۹۶ با مصوبه شورای چهارم شهر در پارک جهان‌نما کلنگ‌زنی شد، این پارک از طریق سازمان منابع طبیعی به شهرداری واگذار شده و به عنوان بخشی از عرصه‌های فضای سبز شهری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: فاز اول این باغ‌موزه در زمین به مساحت ۴.۳ هکتار در مساحتی بالغ بر ۳ هزار مترمربع با ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبار شهرداری کرج و بخشی از اعتبارات استانی امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرج با بیان اینکه سه فاز دیگر پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: برای ساخت موزه‌ها و تالار تاکنون حدود هشت میلیارد تومان هزینه شده و قراردادی به منظور تکمیل آن در حال انعقاد است که ۱۲ میلیارد تومان هزینه آن می‌شود.

این مسئول بیان کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس به عنوان یک نماد برای آیندگان می‌تواند بخشی از این ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها را به نمایش بگذارد و بعدها فرزندان این مرز و بوم بدانند که جوانانی حضور داشتند که از خون خود گذشتند تا این مرز و بوم باقی بماند.

وی در پایان صحبت‌های خود گزارش اجمالی از عملکرد شهرداری کرج در خصوص راه‌اندازی اردوگاه شهید باکری پرداخت و متذکر شد: این اردوگاه در قالب راهیان‌نور با ۸۰ درصد پیشرفت پروژه در اختیار سپاه استان قرار دارد که با همت فرمانده سپاه در حال تکمیل بوده و بهترین و مدرن‌ترین سایت از لحاظ کیفیت مصالح در بین ۳۱ استان کشور است.

انتهای پیام
captcha