دشمنان می‌خواهند رزمایش مواسات را کم‌رنگ کنند
کد خبر: 3914819
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

دشمنان می‌خواهند رزمایش مواسات را کم‌رنگ کنند

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رزمایش مواسات همیشه ادامه خواهد داشت و در مواقع مختلف اجرایی می‌شود، گفت: رسانه‌های خارجی هیچ صحبتی از این رزمایش نمی‌کنند و مسائل حاشیه‌ای را پررنگ می‌کنند.

دشمنان می‌خواهند رزمایش مواسات را کم‌رنگ کنند

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از دفتر امام جمعه کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج عصر روز سه شنبه، 14 مرداد در چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی که در محل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد، گفت: متأسفانه ما نسبت به این غافل هستیم و بااینکه در این چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخت‌شده اما هنوز نسبت به معرفت غدیر ضعیف هستیم و وظایفی که نسبت به آن داریم را انجام نمی‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه مواسات برای همه امت و همچنین برای مسئولان یک ویژگی به‌حساب می‌آید، اظهار کرد: با توجه در نامه ۴۵ از نهج‌البلاغه درمی‌یابیم که مسئول در جایگاه مسئولیتی باید خودش را با مردم شریک بداند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه دایره صدقات بسیار وسیع است، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، عنوان داشت: رزق فقط مادی نیست و از هر آنچه خداوند به شما داده صدقه دهید به‌عنوان‌مثال مسئول در مسئولیتی که دارد، عالمی که علم دارد و فردی که در فضای مجازی مشغول است، این‌ها همه برایش رزق است.
حسینی همدانی با اشاره به آیه شریفه ۲۷۱ سوره مبارکه بقره، گفت: شما با صدقه آشکار بین مردم الگوسازی و تشویق می‌کنید و باید این امر تبلیغ و گسترش داده شود و به‌صورت دائم ادامه پیدا کند.
وی در ادامه افزود: مشکلات و بیماری‌ها یک روز تمام خواهد شد اما مواسات و همدلی تمام نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.
امام‌جمعه کرج بابیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی در حال تحریف است، اظهار کرد: خبرگزاری‌های دنیا هیچ حرفی از این رزمایش و کمک مؤمنانه مردم را مطرح نکردند اما مسائل حاشیه‌ای دیگر را خیلی پرسروصدا می‌گویند درحالی‌که این رزمایش اتحاد و سواد اجتماعی را بالا برد.
گفتنی‌ست این رزمایش در سه مرحله برگزار و مرحله اول آن هم‌زمان با عید سعیدغدیر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha