روز قدس نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی است
کد خبر: 3900783
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

روز قدس نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی است

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: روز قدس پیام‌آور وحدت امت اسلامی، ظلم‌ستیزی و آزادی قدس برای نابودی استکبارجهانی به ویژه اسرائیل غاصب است.

روز قدس نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی است

حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: امروز آخرین جمعه ماه ضیافت الهی است که بنابه فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز جهانی قدس نامیده شد، روزی که آن را روز اسلام نامید و از آن به عنوان روز مستضعفان بر علیه مستکبران یاد کرد. روزی‌که با فریاد ظلم‌ستیزی ملت‌ها و تظاهرات و راهپیمایی‌های میلیونی مسلمانان و همه آزادمردان و آزاد زنان پشتیبانی شد و برای غاصبان اشغالگر قدس ناقوس مرگ را به صدا درآورد و نوید محو اسراییل از روی نقشه جغرافیای جهان را در آینده ای نه چندان دور با خود همراه داشت.
وی گفت: امام خمینی(ره) اسرائیل غاصب را غده سرطانی نامید که هرچه زودتر باید با تیغ در نیام فرزندان قدس از ریشه درآید و این نکبت و سیاهی از دامان امت اسلامی پاک شود.
ایمانی افزود: غربی‌ها به‌خصوص آمریکایی‌ها که همواره از این عامل فساد و تباهی پشتیبانی کرده و تصمیم داشتند از نیل تا فرات را زیر چکمه های صهیونیستهای نژادپرست قرار دهند، امروز همه آرزوهای خود را بر بادرفته و خواب پریشان‌شان را غیرقابل تعبیرمی‌بینند.
این مسئول بیان کرد: اگر روزی با خون آشامان داعشی خود اراده کرده بودند بغداد و شام را با جلادی و سلاخی مردم مظلوم سوریه و عراق به چنگ آورند و در کنار بیشه شیران سرزمین ما خواب راحت را بر چشمان این ملت حرام کنند ناباورانه شاهد به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم و حضور فرزندان جبهه مقاومت در کنار مرزهای جعلی و خود خوانده رژیم اشغالگر قدس هستند.
امام جمعه فردیس با بیان اینکه رهبر حکیم و فرزانه امت اسلامی نوید نابودی اسرائیل را تا قبل از سال ۱۴۲۰ داده است و این اطمینان را به رهبران جهادی فلسطینی داده که به زودی و با نابودی اشغالگران در قدس نماز خواهند گذارد، افزود: عمر این ولیده نامشروع انگلیس و دست پرورده آمریکا به کمتر از یک قرن خواهد رسید و پرچم فلسطین دوباره بر ماذنه‌های مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهد آمد و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به همان سرنوشتی گرفتار خواهد شد که رژیم بعث عراق گرفتار آمد.
وی گفت: این روزها از شهید قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم که انتفاضه سنگ را به انتفاضه موشک تبدیل کرد و سفاکانی که جز زبان زور نمی‌فهمند رابه تمکین در مقابل فلسطینیان غزه در کمتر از ۴۸ ساعت وادار نمود و قطعاً تسلیح فلسطینیان کرانه غربی رود اردن رویای معامله غرب و انضمام این منطقه به سرزمین‌های اشغالی را برای همیشه غیر قابل تعبیر خواهد کرد و جمع اراذل و اوباشی که از سراسر دنیا با غصب سرزمین مادری فلسطینیان گرد هم آمده‌اند را متفرق خواهد ساخت و پرچم مقاومت را برای همیشه برافراشته خواهد ساخت به امید آن روزی که به زودی فرا خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha