انتخابات؛ عرصه اتحاد و همبستگی ملت ایران
کد خبر: 3880570
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

انتخابات؛ عرصه اتحاد و همبستگی ملت ایران

استاندار البرز گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خلق حماسه‌ای بود که هرچه بیشتر در ایران اسلامی اتحاد و همبستگی را ایجاد کرد.

انتخابات؛ عرصه اتحاد و همبستگی ملت ایران

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی استانداری، عزیزاله شهبازی، استاندار در بازدید از سایت تجمیع صندوق‌های اخذ رأی شهرستان کرج (شهید خدایی) گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گام دوم انقلاب مردم در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا وحدت و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: مشارکت مطلوبی را در استان البرز کمافی سابق در عرصه مشارکتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که هیچ مشکلی با همراهی دست‌اندرکاران انتخاباتی و برنامه‌ریزی‌های منسجمی که بود به‌وجود نیامد.

شهبازی گفت: طالقان و بخش آسارا در استان البرز با توجه به دوری مسافتی که از مرکز استان(کرج) داشتند به موقع اقدامات مؤثر را در زمینه انتخابات انجام دادند. هیئت اجرایی و هیئت نظارت با تعامل و همراهی که داشتند در کنار عوامل نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و مأموران امنیتی انتخاباتی پرشور را رقم زدند.

بنا بر این گزارش، استان البرز در این دوره از انتخابات ۱۲۰۰ شعب اخذ رأی دارد که در شهرستان کرج ۷۰۴ شعبه، فردیس ۱۵۶ شعبه به علاوه یک شعبه برای اقلیت‌های مذهبی، شهرستان اشتهارد ۴۸ شعبه‌، شهرستان ساوجبلاغ ۱۴۳ شعبه‌، نظرآباد ۹۹ شعبه و طالقان ۴۹ شعبه فعال شد. 23 هزار نیروی اجرایی و امنیتی انتظامی به‌عنوان دست‌اندرکار انتخابات استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

تعداد واجدان شرایط برای رأی دادن در استان البرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر بوده که از این تعداد ۸۷۹ هزار و ۲۰۹ نفر مرد و ۸۷۱ هزار و ۳۸۱ نفر زن هستند. تعداد رأی‌اولی‌های استان البرز ۸۵ هزار و ۲۷۷ نفر است که از این تعداد ۴۳ هزار و ۴۸۳ نفر آقا و ۴۱ هزار و ۷۹۴ نفر بانو هستند.

انتهای پیام
captcha