افزایش 6 درصدی شعب اخذ رای در البرز
کد خبر: 3874619
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

افزایش 6 درصدی شعب اخذ رای در البرز

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از افزایش 6 درصدی شعب اخذ رای خبرداد و گفت: امسال یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای در البرز مستقر می‌شود.

افزایش 6 درصدی شعب اخذ رای در البرز

نورمحمد فردی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: تکلیف دستگاه‌ها در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.
وی با تاکید بر اهمیت امنیت، مشارکت مردمی، سلامت انتخابات و رقابت کاندیداها، گفت: همه ادارات و سازمان‌ها مکلف هستند امکانات و تجهیزات خود را در اختیار فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به استقرار هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در استان البرز، گفت: یک شعبه برای اقلیت‌های دینی در فردیس و هزار و ۶ شعبه شهری و ۱۹۴ شعبه روستایی در استان مستقر می‌شود.
فردی با اشاره به افزایش ۶ درصدی شعب اخذ رأی، گفت: ۹۰۹ شعبه اخد رأی در حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا مستقر می‌شود که ۷۵ درصد شعبات اخذ رأی استان را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: معادل ۲۵ درصد و حدود ۲۹۱ شعبه اخذ رأی استان نیز در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان مستقر می‌شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: هزار و ۱۰۴ شعبه ثابت اخذ رأی و ۹۶ شعبه سیار برای انتخابات منظور شده است.
به گفته فردی، ۲۳ هزار نفر به صورت مستقیم در نهادهای نظارتی، اجرایی، بازرسان، مأموران محافظ صندوق در امر برگزاری انتخابات در استان مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha