رعایت اصل بی‌طرفی اصل مهم انتخابات است
کد خبر: 3873043
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

رعایت اصل بی‌طرفی اصل مهم انتخابات است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار البرز با بیان اینکه نظارت بر امنیت تعرفه‌های رای با دقت بسیار بالایی انجام می‌شود، گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است.

رعایت اصل بی‌طرفی اصل مهم انتخابات است

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، 30 دی به همراه رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان جمعی از مسئولان برگزاری انتخابات با حضور در مخزن انتخابات ازمحل نگهداری تعرفه‌، برگه‌های اخذ رای و اقلام انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.
وی در این بازدید با تاکید براینکه همه باید برای برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش کنند، افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است.
این مسئول تصریح کرد: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان با مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات در این خصوص آگاهی کافی را داشته باشند و قوانین را با دقت اجرایی کنند.
استاندار البرز با بیان اینکه نظارت بر امنیت تعرفه‌های رای با دقت بسیار بالایی در استان البرز انجام می‌شود، افزود: حفظ و نگهداری ملزومات انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی لازم تمام اقلام و تعرفه‌های مورد نیاز در زمان لازم به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارسال شود تا مشکل و خللی در روند رای‌گیری انتخابات مجلس به وجود نیاید.

 

انتهای پیام
captcha