مردم باید شهدای مدافع حرم را بهتر بشناسند
کد خبر: 3620534
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

مردم باید شهدای مدافع حرم را بهتر بشناسند

گروه معارف: رئیس هیأت هنرمندان استان البرز گفت: هنرمندان موظف هستند با توجه به تفکرات اسلام و انقلاب فعالیت داشته باشند و به تصویر کشیدن زندگی‌نامه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم در این برهه از زمان لازم است.

عادل جلیلی، رئیس هیأت هنرمندان استان البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرزبا بیان اینکه همه مردم پیرو تفکر بسیجی و انقلابی، یاد شهدا را گرامی می‌دارند، اظهارکرد: برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، فرهنگ‌سازی در راستای تحقق آرمان و سیره زندگی  آنان با تکیه بر تفکر انقلابی لازم است و مردم باید شهدای مدافع حرم را بهتر بشناسند.
وی به اثرات فیلم‌های ساخت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران همچون آژانس شیشه‌ای اشاره کرد و گفت: این برنامه‌های هنری در راستای تغییر روش‌ها و تقویت ارزشهای نظام تأثیرگذار است.
رئیس هیأت هنرمندان استان البرز در مقایسه حواشی جشنواره فیلم فجر با جشنواره تئاتر دفاع مقدس، بیان کرد: نگاه ویژه به این دو جشنواره بیانگر تغییر نگرش‌ها و دگرگونی تفکر افراد خواهد شد.
جلیلی با بیان اینکه هنرمندان موظف هستند با توجه به تفکرات اسلام و انقلاب فعالیت داشته باشند، ابرازکرد: لزوم به تصویر کشیدن زندگی نامه شهدا به خصوص شهدا مدافع حرم در این برهه از زمان در کشور و استان احساس می‌شود.
این مسئول مردم را متصل به شهدا و هنر آئینی دانست و گفت: بیشتر مردم با شهدا مدافع حرم، خانواده و یا دوستان این افراد در ارتباط بوده و شاهدی برای این مجاهدت ورزی و از خود گذشتی هستند، بنابراین به تصویر کشیدن زندگی آنان با استقبال مواجه خواهد شد.
این هنرمند انقلابی خواستار حمایت و همکاری مجموعه سپاه پاسداران استان البرز در راستای به تصویر کشیدن زندگی‌نامه شهیدان مدافع حرم استان شد.
جلیلی تصریح کرد: با حمایت، ایده و تفکر مجموعه فرهنگی سپاه، می‌توان اثر هنری تأثیرگذار و ماندگار به عرصه نمایش هدیه داد.
captcha