شرکت 25 فعال قرآنی در مرحله نهایی مسابقات دارالحافظین کلام وحی
کد خبر: 4205690
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

شرکت 25 فعال قرآنی در مرحله نهایی مسابقات دارالحافظین کلام وحی

دبیر دومین دوره مسابقات قرآن دارالحافظین کلام وحی از برگزاری مرحله نهایی مسابقات حفظ چهار جز قرآن کریم خبر داد و گفت: در این مرحله 25 فعال قرآنی با یکدیگر رقابت کردند.

مرحله نهایی مسابقات دارالحافظین کلام وحی

علی یحیایی، دبیر دومین دوره مسابقات دارالحافظین کلام وحی در گفت‌‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مسابقات قرآن دارالحافظین کلام وحی با مشارکت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز، اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان البرز و دارالقرآن بسیج حوزه ۲۱۱ شهید گلکار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حافظان قرآن کریم در دو رشته حفظ یک جزء و حفظ چهار جزء در این رویداد قرآنی با هم رقابت کردند، افزود: این دوره از مسابقات برای رده سنی زیر ۱۸ سال ویژه آقایان طراحی شده بود.

این مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه هفتم اسفندماه به پایان رسید، گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات ۱۸ اسفندماه جاری در مؤسسه قرآن و عترت صاحب‌الزمان(ع) حصارک البرز  و مرحله نهایی آن، ۲۴ اسفندماه جاری به میزبانی خانه قرآن مسجد چهارده معصوم(ع) محله‌ ۳۵۰ متری برگزار شد.

یحیایی با اشاره به داوران این مسابقه بیان کرد: در مرحله مقدماتی و حفظ یک جزء مهدی ناصرزعیم در رشته تجوید، محسن خزایی در رشته صوت و لحن و علی یحیایی در رشته حسن حفظ، وقف و ابتدا داوری را برعهده داشتند.

این مربی حفظ قرآن کریم گفت: در مرحله نهایی و رشته حفظ چهار جزء نیز در رشته صوت احمد ابوالقاسمی، در رشته لحن صالح اطهری‌فرد، در رشته حسن حفظ حسین کوه‌خیل و در رشته تجوید مهدی ناصرزعیم کار داوری را برعهده داشتند.

وی افزود: در مرحله نهایی این مسابقه در بخش حفظ چهار جز 25 فعال قرآنی با هم رقابت کردند که از میان شرکت‌کنندگانی انتخاب شدند که نمره بالای 85 را کسب کرده بودند.

این مسئول در پایان یادآور شد: به نفرات اول تا بیستم این مسابقات در هر بخش جوایز ارزنده‌ای اعطا شد.

انتهای پیام
captcha