اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت البرز
کد خبر: 4204273
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت این استان، از برگزاری محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد.

قرآن کریم

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز گفت: نمایشگاه قرآن و عترت البرز در آستانه ماه مبارک رمضان از فردا، 20 اسفندماه آغاز به‌کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و تمرکز ویژه‌ای در حوزه نوآوری‌های قرآن و فضای مجازی و قرآن دارد، گفت: در این نمایشگاه از شرکت‌های دانش‌بنیان و مؤسساتی که در سراسر کشور محصول دارند دعوت شد تا محصولات خود را عرضه کنند. 

این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه مؤسسات قرآنی استان نیز برای معرفی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهند. همچنین اجرای برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: اجرای نمایش‌های خیابانی و آئینی، سلسله نشست و کارگاه‌های آموزشی خطاطی، هنرهای تجسمی و اکران فیلم با برپایی سینما سیار از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه قرآنی در استان البرز است.

جابری‌انصاری یادآور شد: نمایشگاه قرآنی البرز در قالب‌های مختلف و با همراهی دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان از جمله سپاه امام حسن مجتبی(ع)، شهرداری کرج و صدا‌وسیما دایر شده است.

انتهای پیام
captcha