تجلیل از بانوان قرآنی در سومین محفل «خیرات حسان»
کد خبر: 4199763
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

تجلیل از بانوان قرآنی در سومین محفل «خیرات حسان»

سومین محفل قرآنی بانوان جهان اسلام یکم اسفندماه به منظور تجلیل از بانوان برگزیده قرآنی در تهران برگزار می‌شود.

تجلیل از بانوان قرآنی در سومین محفل بزرگ بانوان

به گزارش ایکنا، همزمان با برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران سومین مراسم خیرات حسان، که به بزرگترین محفل قرآنی بانوان جهان اسلام شناخته می‌شود، برگزار خواهد شد.

این مراسم صبح یکم اسفندماه و با حضور جمیله علم‌الهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و در بخشی از آن بانوان برگزیده و فعال در حوزه قرآن کریم تجلیل خواهند شد. 

اولین محفل بانوان قرآنی جهان اسلام با عنوان «خیرات حسان» اوایل امسال و در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان در آستانه عید سعید فطر در تهران برگزار شد. در این محفل قرآنی حافظان، قاریان، فعالان قرآنی و متولیان موسسات قرآنی از ایران و کشورهایی همچون عراق، سوریه، اندونزی و ... حضور داشتند. 

دومین محفل بانوان قرآنی جهان اسلام یا همان خیرات حسان نیز ششم بهمن‌ماه در کیش برگزار شد. برنامه‌ریزی شده بود تا در حاشیه آن مراسم از بزرگترین تندیس قرآن کریم در ساحل مرجان کیش رونمایی شود.

از جمله دستگاه‌های همکار در برگزاری دومین مراسم خیرات حسان می‌توان به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سازمان اوقاف و امور خیریه، موسسه فرهنگی ـ قرآنی مکتب امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha