25 شهریور؛ آغاز مرحله استانی مسابقات بسیج البرز
کد خبر: 4164228
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

25 شهریور؛ آغاز مرحله استانی مسابقات بسیج البرز

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه البرز گفت: مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج البرز، ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله نیمه‌نهایی کشوری راه خواهند یافت.

علی گلدوست مسئول دارالقرآن سپاه البرز

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز درخصوص برگزاری سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، قرائت نماز و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در رده‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۹ سال، ۹ تا ۱۶سال و ۱۶ سال به بالا در مرحله حوزه‌ای روز گذشته، ۳۰ مردادماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به‌صورت خانوادگی، گروهی و انفرادی، در ۴۰ مسجد به‌طور همزمان در دو هفته برگزار شد، افزود: پس از پایان مهلت ثبت‌نام در نهایت یک هزار و 800 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه داوران این بخش از مسابقات همگی از داوران سطح یک مورد تأیید سازمان اوقاف و سازمان تبلیغات بودند، گفت: مرحله استانی این مسابقات ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار و برگزیدگان به مرحله نیمه‌نهایی کشوری راه خواهند یافت.

گلدوست توضیح داد: برترین‌های این مرحله نیز به مرحله نهایی که اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جبهه مقاومت جهان اسلام است، راه یافته و در این مسابقات که از ۲۰ آبان تا دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha