هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای چهره واقعی آمریکای جنایتکار است
کد خبر: 4151423
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای چهره واقعی آمریکای جنایتکار است

امام جمعه کرج گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی است تا جنایات آمریکا علیه بشریت را به نمایش بگذاریم. حکومتی که جان میلیون‌ها انسان بی‌گناه را گرفته است حالا دعوی حقوق بشر را دارد.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج
به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، ظهر جمعه، نهم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: این هفته فرصت خوبی است تا جنایات آمریکا علیه بشریت را به نمایش بگذاریم. حکومتی که جان میلیون‌ها انسان بی‌گناه را گرفته است حالا دعوی حقوق بشر را دارد، این امر جای بسی شگفتی را دارد که حکومتی جنایتکار چنین ادعای مضحکی را دارد. آمریکا تنها کشوری است که از بمب اتم استفاده کرد و هزاران کودک ژاپنی را قتل عام کرد.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با تاکید براینکه دشمنان به خیال خام خود به دنبال خاموش‌کردن نور قرآن هستند و به خیال خود با خدشه وارد به مقدسات مسلمانان قصد دارند تا جلوی گرایش به اسلام را بگیرند، گفت: غربی‌ها تنها در حرف دم از حقوق بشر می‌زنند اما در عمل به راحتی حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کنند و از آن به عنوان آزادی یاد می‌کنند. تبعیض نژادی و رعایت‌نکردن حقوق شهروندان و بانوان در آمریکا حکایت و داستان غم‌انگیزی است که باید به آن مفصل پرداخته شود.
 
حسینی‌همدانی با اشاره به شلیک ناجوانمردانه ناو آمریکایی در تیرماه سال ۱۳۶۷ به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت جمعی از هموطنان گفت : فهرست جنایات آمریکا در جهان به‌خصوص علیه ملت ایران بلند است.
 
امام جمعه کرج گفت: آمریکا در سایه سکوت سازمان ملل جنایت می‌کند اما امروز در منطقه خاورمیانه و جهانه موازانه قوا به نفع ایران اسلامی تغییر است .امروز آمریکا در تشکیل ائتلاف علیه ایران شکست خورده است ضمن آنکه دنیا برای مبارزه با آمریکا و دلار آمریکایی ائتلاف تشکیل داده است.
 
حسینی‌همدانی با تاکید براینکه در عرصه پولی و اقتصادی قدرت آمریکا افول کرده است و این یعنی شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران در حال تحقق خارجی است، گفت: عده‌ای به بهانه‌های مختلف دلشان برای آمریکا می‌تپد و بر علیه دولت و عملکرد ضد آمریکایی دولت سیزدهم سخن پرانی می‌کنند.
 
وی در ادامه به بحث اهمیت زادآوری و جمعیت اشاره کرد و گفت: فرزندآوری فقط در زمان رفاه نیست و کسانی که تشویق به سقط جنین می‌کنند در مسیر نسل‌کشی قرار دارند. سقط جنین در واقع فعل حرام است و باید غرامت پرداخت کرد.
 
حسینی‌همدانی ازدیاد جامعه اسلامی را ضروری دانست و گفت: کثرت جمعیت از نقاط قوت مسلمانان در برابر دشمنان است و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.
 
 
 
انتهای پیام
captcha