کانون‌های خادمیاری رضوی البرز پای کار اشتغال و کارآفرینی
کد خبر: 4103830
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کانون‌های خادمیاری رضوی البرز پای کار اشتغال و کارآفرینی

معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز از اجرای طرح اشتغال و کارآفرینی ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار و برخی از خانواده‌های خادمیاران که نیازمند شغل مناسب هستند، خبر داد.

کانون‌های خادمیاری رضوی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، قربانعلی مصطفایی، معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز در نشست مسئولان کانون‌های تخصصی خدمت رضوی که ظهر امروز دهم آذرماه در دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی برگزار شد، اظهار کرد: 6 سال از تاسیس دفاتر استانی آستان قدس رضوی می‌گذرد و هدف اصلی آستان قدس رضوی از اجرای طرح خادمیاری استفاده از ظرفیت خادمیاران در تخصص‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به محرومین و افراد نیازمند کمک در هر یک از استان‌های کشور بود.

مصطفایی، با بیان اینکه برای فعالیت‌های کانون‌ها به جز هدایای تبرکی اعتباری نداریم، افزود: خوشبختانه امسال در حوزه اشتغال و کارآفرینی اعتباری در نظر گرفته شده و در کنار خدمت‌رسانی به محرومین برای نیازمندان و حتی خانواده‌های خادمیارانی که نیازمند شغل هستند، اقدامات خوبی انجام می‌شود.

این مسئول با تاکید بر این نکته که تشکیلاتی که منتسب به امامان معصوم(ع) است باید از هر جهت شایسته باشد، گفت: این تشکیلات باید دارای دقیق‌ترین برنامه‌ها باشد.

معاون کانون‌های خدمت رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز گفت: ما به عنوان خادمین حضرت رضا(ع) باید تشکیلاتی و منظم کار کنیم و در هر سطحی از کانون‌ها اعم از عمومی، مرکزی، تخصصی و ستادی هرکس وظیفه خودش را انجام دهد.

در ادامه این نشست حسین قضاتلو، مسئول کانون قرآن رضوی البرز با اشاره به کسب رتبه اول کشوری این کانون در فعالیت‌های خادمیاری گفت: در طرح شباب الرضا 253 نفر را ثبت‌نام کردیم و با حضور 12 استاد دانشگاه به دنبال محتواسازی برای فیلم‌های کوتاه و بلند هستیم.

وی با اشاره به رصد فعالیت خادمیاران رضوی، افزود: تاکنون چندین بار به رصد خادمیاران استان پرداختیم و دوره‌های مکالمه عربی و انگلیسی را برای خادمیاران برگزار کردیم.

در ادامه مرتضی رعیتی، مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی البرز با اشاره به شرح وظایف مسئولان روابط عمومی کانون‌های تخصصی رضوی گفت: افراد معرفی شده باید با وظایف روابط عمومی آشنایی داشته باشند و دارای آمادگی و تخصص در زمینه آرشیو و مستندسازی عملکرد کانون باشند.

وی با تاکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای برای مسئولان روابط عمومی کانون‌های تخصصی، گفت: مسئول روابط عمومی باید پل ارتباطی بین کانون و خبرنگاران سایر رسانه‌ها باشند و آموزش سواد رسانه در کانون خبر و رسانه به عنوان بازویی برای تبلیغات بیشتر کانون‌های تخصصی خواهد بود.

در پایان این نشست محمدرضا بلیاد، مسئول کانون تخصصی مشاوره و مددکاری کانون‌های خدمت رضوی البرز نیز گفت: این کانون در کنار خدمت‌رسانی رایگان به محرومان آماده ارائه خدمات مشاوره به خادمیاران و خانواده‌های آنها است و این مهم با همکاری و آشناشدن با سایر کانون‌های تخصصی صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام
captcha