آزادی 8 زندانی محکوم به قصاص در البرز
کد خبر: 4064635
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

آزادی 8 زندانی محکوم به قصاص در البرز

مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای‌دم، امسال هشت محکوم به قصاص این زندان از چوبه‌دار نجات یافتند.

آزادی زندانی محکوم به قصاص

الله‌کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی شهر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: واحد مددکاری زندان رجایی شهر با شناسایی خیرین و نیکوکاران درون و برون سازمانی و استمداد از آنان شرایط اخذ رضایت از اولیای دم برای محکومین به قصاصی که بین ۶ تا ۲۴ سال در حبس بودند را فراهم کرد.

وی گفت: عفو و گذشت از فضیلت‌ها و منش‌های نیک در رفتار و اخلاق انسانی است که در شداید و سختی‌ها مانند مجازات قاتلان می‌تواند ارزش و جایگاه واقعی انسان را بیشتر کند.

این مسئول بیان کرد: بروز مشکلات روحی روانی، خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، عدم دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلف، اشتباه، غفلت، سوء برداشت‌ها، تصمیمات نادرست و همچنین عدم کنترل خشم از موارد ارتکاب به قتل مددجویان بوده است.

مدیر زندان رجایی شهر تصریح کرد: از ماندگارترین اقدامات در عرصه اصلاح و تربیت اقدام برای صلح و سازش و اخذ رضایت و گذشت اولیای دم است.

عزیزی افزود: تلاش‌های مستمر این جهادگران از طریق کاهش آلام و فشارهای روحی و روانی مددجویان در برقراری امنیت مجموعه برکسی پوشیده نیست.

 

 

انتهای پیام
captcha