ملت ایران شرافت حسینی را با نان و ماکارونی عوض نمی‌کند
کد خبر: 4056702
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

ملت ایران شرافت حسینی را با نان و ماکارونی عوض نمی‌کند

امام جمعه فردیس گفت: اگر دشمنان تصور می‌کنند ما انقلاب، اسلام، رهبر عزیزمان، نظام اسلامی و شرافت حسینی خود را با نان، ماکارونی و روغن عوض می‌کنیم، سخت در اشتباه هستند.

حجت الاسلام  سیدابراهیم حسینی امام جمعه فردیس

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس ظهر جمعه، 23 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه امام جمعه فردیس بیان کرد: دولت و دستگاه‌های حکومتی در شناسایی و مجازات اخلال‌گران اقتصادی، محتکران و گران فروشان، لحظه‌ای تعلل و تسامح نکنند.

وی تصریح کرد: احتکار و گران‌فروشی باید با برچسب خیانت‌کاری به همه مردم معرفی شوند و شدیداً و سریعاً مجازات انقلابی شوند، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی و همه مردم و مسئولان همه برای ثبات بازار بسیج شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: ما به برخی ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری‌ها از جمله برخورد با مافیای خودرو اعتراض داریم، به ناتوانی غلبه بر شکستن انحصارگرایی در صنعت خودرو اعتراض داریم.

این مسئول با بیان اینکه به برخی مدیران ناکار آمد و عدم تحول بانیان وضع موجود و احیاناً تجلیل از مدیرانی با پرونده اقتصادی اعتراض داریم، به گران فروشی‌ها و احتکار اعتراض داریم، گفت: اگر دشمنان ما، آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها صهیونیست‌ها و ضد انقلاب، تصور می‌کنند ما انقلاب، اسلام و رهبر عزیزمان، نظام اسلامی و شرافت حسینی خود را با نان و ماکارونی و روغن عوض می‌کنیم، سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه فردیس اظهار کرد: دشمنان ما بدانند اگر یکایک ما را شهید کنند، فرزندان ما را سر ببرند و از سرهای ما کوه درست کنند، هرگز ما از علی و آل علی، اسلام، و انقلاب و نظامی اسلامی و رهبر عزیز و مقتدرمان سید علی دست بر نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: دشمنان ما برای تسلیم کردن ما راهبردهایی دارند، ایران اسلامی ما یک امپراتوری قدرتمند است، دشمنان هم به آن اعتراف دارند.

حسینی تصریح کرد: ترامپ چند سال پیش در پاسخ حکام نفهم آل سعود گفته بود، اگر ما و حمایت ما نباشد، شما ظرف دو هفته باید ایرانی حرف بزنید، یعنی اسیر و تسلیم این کشور قدرتمند شوید.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه کمک به هم، همدلی، همراهی و کمک مومنانه، انصاف در اجاره منزل، انصاف در قیمت‌گذاری خدمات و کالاها، فرصت طلبی و احتکار و گران فروشی، خیانت به ملت، همراهی با دشمن و بی شرافتی است، گفت: الان وقت همدلی است، نه فرصت‌طلبی، بعضی‌ها مثل مگس روی زخم مردم می‌نشینند، گران‌فروشی زالو صفتی است.

وی اظهار کرد: فریب رسانه‌ای دشمنان اسلام، انقلاب و کشور را نخوریم، آمریکا، انگلیس و اسرائیل دشمن درجه یک ما هستند، آنان از این آب گل آلود فرصت طلبی می‌کنند، قصد دارند با لشکر رسانه‌ای خود فکر و ذهن مردم را به هم بریزند، مجدداً اغتشاش و آشوب به پا کنند، همه باید بیدار باشند.

 

انتهای پیام
captcha