اعلام فراخوان جمع‌آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان در البرز
کد خبر: 3991396
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

اعلام فراخوان جمع‌آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان در البرز

نخستین فراخوان جمع‌آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان البرزی، همسر و فرزندان آنها در استان اعلام شد.

اعلام فراخوان جمع‌آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، اولین فراخوان جمع‌آوری خاطرات دوران اسارت آزادگان البرزی و همسر و فرزندان آنها در استان اعلام شد.

این فراخوان با موضوع خاطره‌نویسی با محوریت لحظات اسارت، روزهای اسارت و بازگشت به میهن، در قالب حماسی، معنوی، طنز و ... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان باید توجه داشته باشند که خاطرات با بیانی ساده و روان و در حد امکان با ایجاز و توصیف و همچنین فضاسازی مناسب با ذکر دقیق تاریخ، مکان و نام اشخاص در خاطره نوشته شود.

مشخصات فایل‌های ارسالی باید در قالب pdf - word با قلم B nazanin و فونت 14 و مشخصات فایل صوتی و تصویری با فرمت mp4 و تنظیمات موبایلی با حجم کمتر از ۸۰ مگابایت با مشخصات کامل راوی؛ نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس باشد.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق و شهرستان‌های این استان به‌صورت حضوری تحویل داده و یا از طریق شماره 09306806030 در پیام‌رسان‌های واتس آپ و تلگرام ارسال کنند.

به پنج برگزیده این خاطرات مبلغ 10 میلیون ریال و به سه برگزیده دیگر شرایط اسکان و پذیرایی سفرزیارتی به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

اهدای جوایز مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس است و مجموعه این خاطرات در بانک اختصاصی خاطرات آزادگان محفوظ و پس از تکمیل با نام آزاده سرافراز به چاپ خواهد رسید و همچنین خاطرات و سوژ‌ه‌های نو در اختیار فیلمسازان و هنرمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha