مشارکت حداکثری در انتخابات؛ تضمین‌کننده اقتدار نظام اسلامی
کد خبر: 3967939
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

مشارکت حداکثری در انتخابات؛ تضمین‌کننده اقتدار نظام اسلامی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند، گفت: در مقابل، مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

مشارکت حداکثری در انتخابات؛ تضمین‌کننده اقتدار نظام اسلامیبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 8 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از اراده مردم است که با آگاهی و بصیرت علیه رژیم شاهنشاهی قیام کرده و انقلاب اسلامی را رقم زدند تا دست بیگانگان از کشور کوتاه شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم ایران را پاسدار اسلام نامیدند، تصریح کرد: ملت ایران به منظور مقابله با استکبار جهانی و فتنه‌های آمریکا در جنگ تحمیلی به صحنه آمده و ۸ سال ایستادگی و مقاومت کردند و افتخار آفریدند و در این عرصه همواره ولایت‌مداری خود را به مقام عظمای ولایت به اثبات رساندند.

سردار کرمی یادآور شد: در فتنه‌های سال‌های گذشته در موارد اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی مشکلاتی وجود داشت، اما این مردم بودند که به صحنه آمدند و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب ۴۲ سال در مقابل انواع تهاجم استکباری مقاومت و در برابر فتنه و نقشه‌های شوم دشمنان نظام ایستادگی کردند.

وی به انتخابات خردادماه اشاره کرد و گفت: خنثی کردن فتنه‌های دشمن با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات میسر می‌شود به همین دلیل است که آن‌ها از حضور مردم و پشتیبانی از نظام هراس دارند و با تبلیغات رسانه‌ای سعی می‌کنند فضای یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد و مردم را به نظام بدبین کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه در هیچ زمینه‌ای مشکل نداریم و مشکل اصلی مردم معیشت است، عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح با روحیه‌ی انقلابی و جهادی می‌تواند این مشکل را حل کند؛ چراکه ایران کشوری غنی با ذخایر انرژی و معدنی  فراوان است که با استفاده از نیروی جوان و خلاق می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

وی با بیان اینکه انتخابات خرداد ماه سال جاری امتحان و آزمونی بزرگ است که ملت ایران با مشارکت حداکثری و حضور گسترده خود مانند ادوار گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان خواهند زد، ادامه داد: مردم بابصیرت، انقلابی و عاشورایی با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر عزت جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان نظام نشان می‌دهند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای، رسانه‌ای و فضای مجازی در تدارک جنگ روانی هستند، گفت: مردم بدانند دشمنان به دنبال منافع خود هستند و باید با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت و حضور گسترده خود در انتخابات اقتدار کشور را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب رئیس جمهور مطلوب باید با کفایت، با ایمان، عدالت‌خواه، ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد، گفت: ایشان به حساسیت موضوع و حضور حداکثری مردم تاکید کرده‌اند؛ چرا که با انتخاب آگاهانه فرد اصلح، پیروز این میدان خواهیم بود و خداوند متعال وعده‌ نصرت و پیروزی داده است.

انتهای پیام
captcha