65 زندانی به آغوش خانواده باز می‌گردند
کد خبر: 3958661
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
همزمان با روزهای پایانی سال؛

65 زندانی به آغوش خانواده باز می‌گردند

مدیرکل زندان‌های البرز گفت: در روزهای پایانی سال 65 زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین البرزی به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

65 زندانی به آغوش خانواده باز می‌گردند

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی امور زندان‌های البرز، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های استان البرز، اظهارکرد: طبق روال هر سال خیرین و نیکوکاران به کمک ستاد دیه اقدام به آزادسازی تعدادی از زندانیانی می‌کنند که به واسطه جرایم غیرعمد و یا بدهی مالی نعمت آزادی از آنها سلب شده است.

وی ادامه داد: بدون شک حضور این افراد در زندان علاوه بر اینکه باعث افزایش جمعیت زندان‌ها می‌شود، آسیب و تبعات اجتماعی و ... زیادی در پی دارد.

این مسئول توضیح داد: به همت خیرین البرزی در 6 ماهه اول امسال 500 زندانی با بدهی مالی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و طی امروز و فردا نیز 65 نفر دیگر آزاد می‌شوند.

جمیاری در ادامه با اشاره به تبعات وجود چند زندان در البرز گفت: بدون شک وجود زندان در داخل شهر مشکلات زیادی به همراه دارد به همین دلیل باید با تخصیص زمین و اعتبار مناسب زندان‌هایی در خارج از محدوده شهری و سکونتگاهی استان ساخته شود و زندان‌های فعلی به مرور تغییر مکان بدهند.

وی تاکید کرد: با توجه به مسائل اقتصادی و فرایند تعیین و اختصاص زمین، ممکن است این اتفاق زمانبر شود ولی انتقال زندان‌های البرز به خارج از بافت شهری حتمی است.

انتهای پیام
captcha