اجلاس سراسری نماز در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3936039
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
به‌صورت ویدئوکنفراس؛

اجلاس سراسری نماز در البرز برگزار می‌شود

ششمین اجلاس سراسری «نماز، مدرسه، پیوند خانواده و مسجد» ۱۰دی‌ماه سال جاری به‌صورت ویدئوکنفرانس در البرز برگزار می‌شود.

اجلاس سراسری نماز به صورت ویدیو کنفراس در البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، سرپرست ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نماز خواندن گامی جهت نمازی‌ شدن است، نمازی شدن به آن معناست که گفتار، رفتار و کردار انسان در دو بعد فردی و اجتماعی، آراسته به کارکردهای نماز باشد، همان‌گونه که نماز زیباست فرد نمازگزار نیز زیبا خواهد شد.

وی با اشاره‌ به برنامه‌های شش ماهه دوم سال جاری، گفت: این مجموعه در شش ماهه دوم سال برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد که از این میان می‌توان به برنامه‌ریزی فعالیت‌های آموزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارکنان و خانواده آن‌ها و ائمه جماعت دستگاه‌های اجرایی در سطح استان اشاره کرد.

سرپرست ستاد اقامه نماز البرز با بیان اینکه، خانه، مدرسه و مسجد، مثلث قوام‌بخشی به شخصیت انسان است، ادامه داد: از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه برای نیمه دوم سال، برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع «پیوند نماز، مدرسه، خانه و مسجد» است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور اجلاس سراسری و استانی نماز، امسال 10 دی‌ماه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

مرادی با اشاره به ظرفیت خوب فضای مجازی در راستای ترویج مسائل دینی مذهبی، تصریح کرد: فعالیت و گسترش فضای مجازی در این چند ماه فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی بوده و ستاد اقامه نماز البرز از طریق فضای شاد مدارس درصدد ترویج این فرهنگ به دانش‌آموزان است.

انتهای پیام
captcha