کد خبر: 4227869
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

خدمت‌رسانی 11 مجتمع خدماتی و رفاهی البرز به زائران اربعین

مسئول مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از آمادگی ۱۱ مجتمع خدماتی و رفاهی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

مریم یوسف زاده مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز

مریم یوسف‌زاده، مسئول مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت حضرت اباعبدلله‌الحسین(ع) بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی استان تأکید کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حسینی است.

وی افزود: برای تحقق این هدف طی بازدیدهای مستمر نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آن‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول گفت: همچنین باتوجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر تعداد بازدیدها از این مجتمع‌ها بیشتر و یقیناً با موارد تخلف برخورد می‌شود، افزود: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha