آغاز طوفان الاقصی پایان عمر رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4208734
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

آغاز طوفان الاقصی پایان عمر رژیم صهیونیستی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید براینکه امروز رژیم صهیونستی دانسته که آغاز طوفان الاقصی پایانی بر عمر آنهاست، گفت: امروز دیگر فقط مسلمانان نیستند که شعار مرگ بر اسرائیل می‌دهند بلکه در روسیه، انگلیس، فرانسه، اروپا، شرق، غرب، غیرمسلمان‌ها و حتی در داخل خود رژیم صهیونیستی هم شعار مرگ بر اسرائیل بلند است.

حجت‌الاسلام محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز جمعه ۱۷ فروردین در مراسم راهپیمایی روز قدس کرج با بیان اینکه روز قدس امسال به دلیل جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه نسبت به سال‌های پیشین متفاوت است، گفت: سوالی که بین مردم مطرح می‌شود این است که چرا جهاد اسلامی و حماس دست به عملیات طوفان الاقصی زدند. جواب به این سوال بسیار لازم است.
 
وی افزود: سوال دیگر هم این است که طوفان الاقصی چه دستاوردی برای آرمان قدس داشته و سوال سوم اینکه رسالت امت اسلامی در این شرایط چیست.
 
حسنی در ادامه خاطرنشان کرد: پاسخ به سوال اول را می‌توان در واکنش طبیعی ملت مظلوم فلسطین به ۷۵ سال کشتار، تحقیر، اشغالگری و توهین به خصوص توهین به نوامیس دید. دلیل دیگر حمله‌های خونین در طول سال‌های اشغالگری است چون روزی نبود که مردم فلسطین مورد حمله قرار نگیرند و اساسا هیچ امنیتی نداشتند. تعداد زیادی از فلسطینیان هم در زندان‌های صهیونیست‌ها قرار داشته و با شکنجه‌های طاقت‌فرسا مواجه هستند که این هم دلیل دیگری برای عملیات طوفان الاقصی است.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها، گروه‌های مبارز فلسطینی اطلاع یافته بودند که رژیم صهیونیستی قرار است پیش از عملیات طوفان الاقصی ابتدا به غزه، سپس به مصر، لبنان و ایران حمله کند بنابراین پیش دستی کردند و چنین حماسه‌ای را آفریدند و امروز رژیم صهیونستی دانسته که آغاز طوفان الاقصی پایانی بر عمر آنهاست.
 
این مسئول در ادامه با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی تمدن‌ساز و آورده‌های آن برای قدس، جهان اسلام و بشریت فراوان است؛ افزود: نخست اینکه افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکست و تردیدها درباره امکان نابودی آن را به یقین تبدیل کرد. همچنین آرمان فلسطین در سایه عملیات طوفان الاقصی فرامنطقه‌ای و جهانی شده است و امروز دیگر فقط مسلمانان نیستند که شعار مرگ بر اسرائیل می‌دهند بلکه در روسیه، انگلیس، فرانسه، اروپا، شرق، غرب، غیرمسلمان‌ها و حتی در داخل خود رژیم صهیونیستی هم شعار مرگ بر اسرائیل بلند است.
 
حسنی افزود: امروز افکار عمومی دنیا بیدار شده و کشورهای عربی که قبلا برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی صف کشیده بودند دیگر نمی‌توانند این خیانت‌ها را انجام دهند.
 
وی با بیان اینکه بعد از طوفان الاقصی منافع آمریکا در کل منطقه به خطر افتاده و امروز آمریکایی‌ها هیچ راهی ندارند جز اینکه منطقه غرب آسیار ا ترک کنند؛ افزود: این عملیات علاوه بر اینکه از مهاجرت بیشتر یهودیان به فلسطین اشغالی جلوگیری کرده باعث مهاجرت بسیاری از یهودیان ساکن فلسطین اشغالی به خارج از فلسطین اشغالی شده است به طوری که برخی اخبار حاکی از خروج یک میلیون یهودی است. اینها نشانه‌های فروپاشی این رژیم جعلی است.
 
وی با بیان اینکه دشمن نتوانست امید به پیروزی را از مردم غزه بگیرد، گفت: در عوض مراکز اقتصادی صهیونست‌ها فلج و نیمه فلج شده و امروز کمبود مسائل معیشتی در آنجا غوغا می‌کند. تمام مراکز اقتصادی آنها تحت تأثیر این عملیات قرار گرفته و رژیم صهیونیستی در یکی از بدترین شرایط اقتصادی خود قرار دارد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در این شرایط ما سه وظیفه بر عهده داریم؛ گفت: نخستین وظیفه جهاد مالی است تا بخشی از دارایی خود را برای کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه انفاق کنیم. دوم جهاد جانی است تا برای جنگ ثبت‌نام کنیم و اگرچه امروز راه بسته است ولی باید برای روزی که راه برای همه باز می‌شود خود را آماده کنیم تا در کنار رزمندگان قرار گیریم. سوم جهاد تبیین و گفتن حقایقی چون قتل عام ۳۲ هزار نفر در غزه، مجروح شدن ۱۰۰ هزار نفر، بی سرپرست شدن بیش از ۲۰ هزار کودک و مفقود شدن بیش از هشت هزار نفر است.
 
انتهای پیام
captcha