حضور پرشور مردم کرج در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208698
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

حضور پرشور مردم کرج در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس در کرج از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم از میدان شهدا آغاز شده و به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه کرج در حال برگزاری است.

حضور پرشور مردم کرج در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از البرز، اینجا ایران، اینجا ایران کوچک، مهد دلیران و سرداران شهید و امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و همانند سال‌های گذشته مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان البرز به ویژه شهر کرج در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند و قرار است بار دیگر فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در این شهر طنین‌انداز شود.

جنایات پی در پی و بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌پناه غزه، خشم و انزجار مردم ایران را برانگیخته و به دنبال جنایات اخیر این رژیم جعلی و حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و حمله دیگر به مقر سپاه در چابهار و شهادت سرداران و مستشاران نظامی، این خشم و نفرت را صد چندان کرده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در کرج از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم از میدان شهدا آغاز شده و به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه کرج در حال برگزاری است. حضور باشکوه امروز مردم سیلی محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب می‌زند و ثابت می‌کند که تحت هر شرایطی، این ملت حتی با زبان روزه نیز میدان را ترک نخواهند کرد.

تا ساعتی دیگر، حجت‌الاسلام محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس، پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج به سخنرانی می‌پردازد. پایان بخش این مراسم ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه توسط آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج است.

انتهای پیام
captcha