میزبانی 40 بقعه متبرکه البرز از مراسم لیالی قدر
کد خبر: 4208147
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

میزبانی 40 بقعه متبرکه البرز از مراسم لیالی قدر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر در ۴۰ بقعه متبرکه این استان در راستای اجرای طرح‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر در ۴۰ بقعه متبرکه استان البرز در راستای اجرای طرح‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت ۲۲ در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) برگزار و به صورت زنده از سیمای البرز پخش می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه لیالی قدر شامل قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و عزاداری در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) از ساعت ۲۲ بیان کرد: در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) نیز محفل انس با قرآن کریم از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز و در ادامه مراسم شب 23 ماه رمضان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) واقع در محله محمدشهر و آستان مقدس امامزاده حیدر (ع) واقع در محله کلاک از ساعت ۲۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در آخرین شب از لیالی قدر میزبان خوبی برای عزاداران باشیم.

انتهای پیام
captcha